آموزش اینستاگرام تصویری 2021-11-28

آموزش ساده اینستاگرام آموزش آسان اینستاگرام و راهنمای کار با اینستا برای افراد مبتدی

شما می توانید برای مدت زمان نامحدود تماس ویدیویی داشته باشید. دسترسی به پیام های مستقیم اینستاگرام (دایرکت) در گوشه بالا سمت چپ، نشان داده شده توسط فلش در دایره آبی است. به علاوه، به سادگی می توانید صفحه اصلی را به سمت چپ ضربه بزنید تا به این ویژگی دسترسی پیدا کنید. اینستاگرام به این سادگی به عنوان Instagram Direct اشاره می کند، اگرچه اکثر مردم به این قابلیت به عنوان دایرکت آشنا هستند. ✅ علامت آدمک سفید جزو 5 بخش اصلی اینستاگرام است. با باز کردن اینستاگرام این علامت را در پایین صفحه سمت راست مشاهده می‌کنیم.

با کلیک بر روی این پیوند، می‌توانید رمز عبور جدیدی برای حساب خود تنظیم کنید. در اینجا می‌توانید پست‌های پیشنهادی اینستاگرام را ببینید و با نوار جستجو در بالای صفحه هم به دنبال کاربران جدید بگردید. برای جستجو می‌توانید روی نوار مربوط به آن در بالای همین صفحه بزنید و موضوع مورد نظر را با هشتگ، شخص و یا مکان خاصی جستجو کنید. نتایج جستجو در پایین به شما نشان داده خواهند شد. از طرفی اگر به دنبال چیز خاصی هم نیستید صفحه عمومی که متشکل از تصاویر متنوع و پیشنهادی است را پیش روی خود، در این صفحه مشاهده خواهید کرد.

اینستاگرام دارای ابزارهای متنوعی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به‌شکل بهینه‌تری از حساب کاربری خود استفاده کنید. چند مورد از ابزارها و ترفندهای کاربردی این برنامه آشنا خواهیم شد. بهترین راه برای پیدا کردن پست‌های جدید و دیگر کاربران، رفتن به بخش اکسپلور است. این بخش همانطور که گفتیم، با انتخاب آیکون ذره‌بین در نوار پایین صفحه قابل دسترسی است. برای مثال با انتخاب Pause all می‌توانید همه نوتیفیکیشن‌ها را به صورت موقتی غیر فعال کنید. پایین‌تر و با انتخاب هر گزینه مثل پیام‌ها، درخواست‌های فالو یا کامنت‌ها و لایک‌ها، می‌توانید نوتیفیکیشن‌های مربوط به هرکدام از این موارد را برای حساب خودتان شخصی‌سازی کنید.

برای صاحبان کسب‌وکارها و برندها، اینستاگرام ابزاری حیاتی برای بازاریابی و جذب مشتریان جدید است. آن‌ها به عنوان ادمین پیج‌ها باید مهارت‌های لازم برای ساخت پیج حرفه‌ای و استفاده از امکانات اینستاگرام مانند استوری‌ها، ریلز و فروشگاه اینستاگرام را داشته باشند. آموزش تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال در اینستاگرام به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا استراتژی‌های مؤثری برای تبلیغات و جذب فالوورهای هدفمند پیاده‌سازی کنند. پست کردن محتوا در اینستاگرام شامل آپلود عکس، آلبوم تصاویر یا ویدیو است. کاربران می‌توانند پیش از ارسال، با استفاده از فیلترها و ابزارهای ویرایشی، محتوای خود را بهبود بخشند.

اگر درخواست را رد کنید، شخص مقابل دیگر قادر به ارسال پیام بریا شما نخواهد بود، مگر اینکه او را فالو کنید. در این بخش از آموزش اینستاگرام می‌بینیم که چطور قادر به منتشر کردن یک تصویر خواهید بود. برای کامنت گذاشتن، روی آیکن شبیه به حباب در زیر هر پست کلیک کنید، متن مورد نظرتان را بنویسید و سپس گزینه Post را بزنید. برای لایک کردن یک پست، روی علامت قلب در زیر تصویر یا ویدیو بزنید.

Repost for Instagram (+) ابزاری عالی برای کاربران اندرویدی است و Regrammer (+) هم انتخابی خوب برای کاربران iOS به حساب می‌آید. هر دو اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان عرضه شده‌اند و برای استفاده از آن‌ها نیازی به وارد کردن اطلاعات خصوصی حساب کاربری اینستاگرام یا فیسبوک نیست. گذشته از قدم قبلی، می‌توانید صفحه هوم را به سمت راست کشید یا روی تصویر پروفایل خود در تب پروفایل بزنید تا وارد تب استوری‌ها شوید.

مانند هر نوع سیستم سنجش محبوبیت، گاهی اوقات رقابت بیش از حد قوی است و گاهی اوقات ضعیف می شود. من درباره استوری ها، هایلایت استوری و IGTV صحبت می کنم، اما در فصل بعد، این ویژگی ها را به طور کامل تر کشف خواهیم کرد زیرا آنها نقش مهمی را در تلاش های بازاریابی ایفاء می کنند. اینستاگرام دوست دارد که به سادگی به عنوان ” Feed” اشاره کند، اما این واژه کمی ناخوشایند است، بنابراین در این کتاب، من مانند اینستاگرام به عنوان “Feed” اشاره می کنم. اینستاگرام دارای سه روش موثر برای انتشار محتوا است. بعضی از ویژگیهای آن پیچیده تر از بقیه است، اما هنگامی که با آنها آشنا شدید، به راحتی با آنها کار می کنید. نکات برجسته استوری شما می تواند به روش های بسیار خلاقانه مورد استفاده قرار گیرد.

شبکه اینستاگرام آخرین زمان فعالیت شما در این برنامه را به خاطر داشته و در صفحه پیام‌های دایرکت آخرین زمان آنلاین بودن شما را برای دنبال‌کنندگانتان به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این شما نیز می‌توانید در بخش دایرکت‌ها از آخرین زمان آنلاین بودن دوستانتان اطلاع پیدا کنید. این ویژگی به صورت پیش فرض روی این برنامه اجرا می‌شود اما شاید شما نیز از آن دست افرادی باشید که تمایلی به اطلاع دیگران از آخرین زمان بازدید و آنلاینی خود نداشته باشید.

در این بخش از مقاله آموزش اینستاگرام به شما خواهیم گفت چطور می‌توانید برای خود بیو بنویسید و سرها را به سمت خود برگردانید. وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شده و روی آیکن پروفایل در منوی پایینی بزنید. تا به این لحظه قطعا خودتان می‌دانید که استوری‌ها یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های اینستاگرام به حساب می‌آیند و به این خاطر آن است که ماهیتی ساده‌تر و جذاب‌تر نسبت به پست‌های عادی دارند. اما گاهی ممکن است علاقه‌ای به این نداشته باشید که تمام فالوئرها استوری (شاید خصوصی) شما را تماشا کنند.

برای این کار ابتدا لازم است اپلیکیشن اینستا را از گوگل پلی دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. ما در مقاله معرفی نرم افزار های ویرایش عکس و فیلم  به خوبی  طراحیو ادیت عکس و فیلم ها را آموزش داده ایم و اگر میخواد پست و استوری های زیبا و حرفه ای را بسازید پیشنهاد رایا پروژه به شما خواندن آن مقاله می باشد . اگر می خواهید امنیت گذرواژه و پیج خود را بالا ببرید ما مقاله ای را در مورد آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام از قبل آماده کرده ایم که می توانید از آن صفحه به خوبی آموزش ببینید . 4 – در این بخش با گزینه Show Activity Status مواجه می شوید که با فعال کردن آن افراد مختلف می تواند مشاهده کند که شما آنلاین هستید و خاموش کردن آن دیگر کاربری در اینستاگرام میتواند آنلاین بودن شما را تشخیص دهد. وقتی یک پست به شما نمایش داده می شود گزینه هایی همچون لایک ، نظر گذاشتن و اشتراک گذاری و سیو و ذخیره کردن وجود دارد .

اگر محتوای خوبی تولید کنید، به تدریج انگیجمنت و میزان دنبال کنندگانتان رشد خواهد کرد. چه بودجه استفاده از ابزارهای تحلیل آمارها را دارید چه نه، بهتر است که این آمارهای ساده و بسیار مهم را دنبال کنید. دلیل حضور شما هرچیزی که هست، باید در ابتدا اهداف خود را مشخص کنید و نکته مهم اینجاست که می‌توانید تمام موارد بالا را در پست‌های خود داشته باشید. نوع پست‌های به اشتراک گذاشته شده مهم نیست و بیشتر دلیل آن مهم است که اگر این موضوع را بدانید، راحت‌تر می‌توانید عملکرد خود در اینستاگرام را ارزیابی کرده و از ابزار اینستاگرام آنالیتیکس استفاده کنید. در پست خود حتما از تگ لوکیشن استفاده کنید؛ زیرا پست‌هایی که از تگ لوکیشن استفاده می‌کنندف 79 درصد توجه بیشتری از کاربران دریافت می‌نمایند.

هنگام بلاک کردن یک نفر، هیچ اعلانی به دست او نخواهد رسید، اما با اندکی کار کارآگاهی می‌توان از موضوع باخبر شد. اگرچه کاربر بلاک شده می‌تواند نام کاربری شما را در پست‌های خود منشن کند، اما این منشن‌ها به شما اعلام نمی‌شوند. زمانی که کسی را به لیست دوست نزدیک خود می‌افزایید، او از این ماجرا باخبر نمی‌شود. می‌توانید در بالا روی Your List بزنید تا قادر به مشاهده تمام افراد حاضر در آن باشید.

خوشبختانه در حال حاضر انبوهی از اپلیکیشن‌های مناسب این کار روی دو پلتفرم iOS و اندروید یافت می‌شوند و اکثرا به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته‌اند. در این بخش از آموزش اینستاگرام به این ابزارهای خواهیم پرداخت. با انتخاب آیکن دایره‌ای شکل در گوشه پایین سمت راست تصویر، دوربین جلو یا پشتی موبایل را انتخاب کنید.

بنابراین، باید آن را به صورت عمودی ویرایش کنید. وقتی این کار را می کنید، می توانید کمی با کپی رایتینگ خلاقانه، مطالبی در بالا و زیر ویدیو اضافه کنید. برای نمونه از یک استوری ویرایش شده، شکل ۳ ۷ را ببینید. با ایجاد هایلایت استوری، می توانید محتوای استوری را به صورت دائمی در دسترس قرار دهید. شما همچنین می توانید محتوای استوری های جالبی را به روشی استراتژیک ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان پیج خود را آموزش دهید و آنها را به جهت خاصی هدایت کنید.

هنگامی که محتوایی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید و شامل هشتگ در کپشن است، هر کسی می تواند روی آن هشتگ ضربه بزند و سایر پست هایی را که از آن هشتگ استفاده کرده اند را مشاهده کنند. اول، اکنون باید در مورد نحوه ایجاد ویدیو با هر دو فرمت در ذهن خود فکر کنید. جهت افقی هنوز هم برای صفحه نمایش کامپیوتر و تماشای تلویزیون مطلوب است، در حالی که جهت عمودی برای گوشی های هوشمند و تبلت ها بهینه خواهند بود. اگر با تصویربردارها یا آژانس های فیلم برداری کار می کنید، لازم است که فرمت و استفاده مورد نظر خود را مشخص کنید و آنها باید تهیه فیلم را طبق آن تنظیم کنند.

با مراجعه به صفحه‌ی پروفایل خود و انتخاب آیکون + موجود در بالای صفحه، با چندین گزینه مواجه می‌شوید که قصد داریم آنها را در این بخش معرفی کنیم. اگر می خواهید افزایش بازدید پیج اینستاگرام داشته باشید ما مقاله ای را در این زمینه تهیه و معرفی کردیم ایم که با مراجعه به این صفحه می توانید اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید . در این قسمت می توانید بایگانی پست ها ، استوری ها ، پخش های زنده گذشته خود را مشاهده کنید  و اگر پستی را بایگانی و حذف موقت کرده اید را از این قسمت بازگردانی کنید . این گزینه را اگر بزنید از حساب فعلی خود خارج می شوید و برای ورود مجدد نیاز به وارد کردن رمز و نام کاربری دارید . در این قسمت می توانید پست و استوری های خود را برای بیشتر دیده شدن ، از طریق تبلیغات برتر اینستاگرام تبلیغ کنید ، این تبلیغ با پرداخت هزینه قابل انجام است . در این قسمت شماره پیامک و ایمیلی که قبلا وارد کرده اید نمایش داده می شود .

در این قسمت شما میتوانید مخاطب مورد نظر خود را سرچ کنید و به او پیام بدهید و چت کنید . رمز عبور خود را در صفحه بعدی وارد کنید و Next را بزنید. گزینه Settings به شکل آیکن چرخ‌دنده را انتخاب کنید.

در این قسمت  آموزش اینستاگرام و بیوگرافی می توانید یک توضیح مختصر و با حداکثر کاراکتر مشخص برای معرفی پیج خود وارد کنید ، این قسمت می تواند شامل حروف فارسی و انگلیسی اعداد و اموجی ها باشد . دکمه پروفایل را بفشارید که در گوشه بالا سمت راست تصویر به نمایش درمی‌آید. اگر کدی که وارد کرده‌اید صحیح باشید، تغییر رمز عبور با موفقیت به پایان رسیده و وارد حساب کاربری خود می‌شوید. وقتی اطلاعات لازم را وارد کنید، پیامی به نمایش درمی‌آید مبنی بر اینکه برای ریست کردن پسوورد خود لازم است شماره تلفن یا ایمیل متصل به اکانت را چک کنید. در واقع یک پیام متنی از طریق ایمیل یا پیامک به دست‌تان رسیده است. اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده و مرحله احراز هویت را پشت سر گذاشته باشید، حساب کاربری شما فعال شده است.

زوم‌کد مرکز آموزش دیجیتال مارکتینگ می‌باشد، به مدیران کمک می‌کند کسب و کارشان را سریع تر رشد بدهند. کار اصلی ما آموزش بازاریابی محتوا و سئو است. برای پیدا کردن اصطلاحات مورد استفاده کاربران از کاوشگر اینستاگرام کمک بگیرید تا زمانی که کشف کنید که مشتریان بازار هدف شما معمولا از چه کلماتی استفاده می کنند. سپس یک لیست از هشتگ ها را در دفترچه یادداشت گوشی خود ایجاد کنید تا بتوانید آنها را به هر صورت که نیاز دارید، در متن و کپشن در پست اینستاگرام خود استفاده کنید.

هریک از این گزینه‌ها، کاربردهای ویژه‌ای دارد. استوری یکی از ویژگی‌های پویای اینستاگرام است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر یا ویدیوهای کوتاه‌مدت منتشر کنند. این محتواها پس از ۲۴ ساعت به طور خودکار حذف می‌شوند، اما امکان ذخیره‌ی آن در بخش هایلایت پیج، وجود دارد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند و با دیگران تعامل داشته باشند.

هر متن، گیف، استیکر یا موزیکی که می‌خواهید را به استوری اضافه کنید. وقتی آماده بودید، گزینه Done را بزنید تا متن نهایی شود و کیبورد از روی صفحه محو گردد. حالا می‌توانید پیام خود را در نوار مخصوص به متون تایپ کنید.

تصویری که می‌خواهید به عنوان پس‌زمینه استوری مورد استفاده قرار گیرد را یافته و انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از پس‌زمینه‌ای اندک پویاتر نسبت به رنگ‌های ثابت و واحد در استوری خود استفاده کنید، قادر به تغییر دادن رنگ پس‌زمینه به الگویی مشخص نیز خواهید بود و باید تصویر خودتان را آپلود کنید. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و روی آیکن New Post بزنید. با استفاده از گزینه جستجو در بالا می‌توانید به دنبال پیام‌های دریافتی از یک کاربر خاص یا کلمات کلیدی و جملات مشخص بگردید. حالا اینباکس پیام‌های شما به نمایش درمی‌آید که به ترتیب از آخرین پیام‌ها تا قدیمی‌ترین پیام‌ها فهرست شده‌اند.

در قسمت پسوورد نیز رمزی را انتخاب کنید که قابل فراموش کردن نبوده و در عین حال بسیار آسان و قابل حدس نیز نباشد. معمولا به صورت پیش فرض فیلد شماره تلفن نمایش داده می شود و کد ۹۸+ را نیز داراست. اما اگر کد دیگری را دیدید، به راحتی می توانید ایران را در لیست پیدا کرده و انتخابش کنید. برای آنکه بتوانید با شماره همراه تان اکانت بسازید، باید روی عبارت Sign up کلیک کرده و فیلد شماره تلفن همراه را انتخاب کرده و پر کنید. اگر در اینستاگرام پست تبلیغاتی درست کرده باشید، تقریبا همه چیز را در این مورد می‌دانید و تبلیغات رسمی اینستاگرام نیز از طریق پلتفرم تبلیغات فیسبوک انجام می‌شود.

در حالتی که می‌خواهید برای مدت کوتاهی از فضای اینستاگرام دور بمانید، بهتر است حساب خود را به طور کامل پاک نکنید و صرفاً آن را غیرفعال کنید. با این کار، تا زمانی که دوباره وارد حساب خود نشوید، نام کاربری شما از دنبال‌کنندگان‌تان پنهان می‌ماند. علاوه‌بر امکان ترجمه، این بخش قابلیت‌های دیگری مانند تغییر تم اینستاگرام و فعال‌کردن Dark mode (حالت تاریک) و کپشن جمع‌شونده برای پست‌ها و ریلزهای ارسالی توسط شما را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. گزینه‌های بخش Archiving and downloading (بایگانی کردن و دانلودکردن) امکان فعال‌کردن قابلیت دانلود و ذخیره‌ی خودکار لایو یا استوری‌هایی را که ارسال می‌کنید، فراهم می‌کنند. شما در هر شبانه‌روز می‌توانید ۱۰۰ پست موقت را در قالب استوری با دنبال‌کنندگان خود به‌اشتراک بگذارید. استوری‌های اینستاگرام، به شکل محتواهای ۶۰ ثانیه‌ای نمایش داده می‌شوند و پس از گذشت ۲۴ ساعت پاک خواهند شد.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام