راهکارهای نوین برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام2022-08-27
آموزش تبلیغ در اینستاگرام آموزش جامع انواع تبلیغات
واژه گستر با ایجاد محتوای تعاملی مانند نظرسنجیها، مسابقات و داستانهای برند، توانسته است تعامل کاربران را به طور چشمگیری افزایش دهد. این شرکت با استفاده از داستانسرایی خلاقانه، پیامهای برند را به صورت جذاب و ماندگار به مخاطبان منتقل میکند. استفاده از عکس پروفایل حرفهای، نوشتن بیوگرافی جذاب و استفاده از لینک مناسب به وبسایت یا صفحه دیگر، از جمله مواردی است که به جذابیت صفحه شما کمک میکند و باعث جذب بیشتر فالوور میشود.
موفقیت در تبلیغات اینستاگرام نیازمند ترکیبی از خلاقیت، تحلیل داده ها و آزمون و خطا است. با پیگیری این رویکرد و نکات آموزش تبلیغ در اینستاگرام، به نتایج مطلوبی دست یابید و بازدهی سرمایه گذاری خود را افزایش دهید. اینستاگرام به یکی از منابع درآمدی بزرگ برای سلبریتی ها و اینفلوئنسرها تبدیل شده. هزینه های تبلیغات در این پلتفرم بسته به نوع محتوا و مدت زمان نمایش آن متفاوت است.
در گام بعدی باید در قسمت bio پیج اطلاعات مربوط به کسب و کار، راههای ارتباطی و سایر دادههای مورد نیاز را درج کنید. سپس برای یک شروع طوفانی باید روزانه پست و استوریهای مختلفی را با عناوین تبلیغاتی منتشر کنید. تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل برای کلیه کسب و کارهایی که به دنبال تبلیغ هدفمند اینستاگرام هستند مناسب است. شما می توانید با تولید محتوای تبلیغاتی جذاب و یا ایجاد بنرهای تبلیغاتی مناسب، تبلیغات گسترده و هدفمندی را برای پیج اینستاگرام خود ایجاد کنید. یکی از مهمترین استراتژیهای افزایش تعامل در اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و متنوع است. استفاده از تصاویر، ویدئوها، استوریها، و پستهای کاروسل میتواند تجربه کاربری فالوورها را بهبود بخشد و باعث افزایش تعامل آنها شود.
چنین هشتگی میتواند به ایجاد سروصدا دربارهٔ برندتان و افزایش فالوورهایتان منجر شود. مقالهٔ «هشتگ در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟» را مطالعه کنید تا با هشتگها و اهمیت آنها بیشتر آشنا شوید. این روزها، تبلیغات برای جذب مشتری در اینستاگرام یکی از نیازهای ضروری هر کسبوکاری است و شما هم از این قاعده مستثنی نیستید. با این حال، کسبوکارهای نوپا بودجهٔ زیادی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی گسترده ندارند. آیا آنها در چنین شرایطی باید عطای اینستاگرام را به لقایش ببخشند؟ خیر!
به محض آپلود شدن تصویر و تعیین متن میتوانید پیشنمایش تبلیغ را مشاهده کنید تا از درستی همه چیز مطمئن شوید. هر زمان که بخواهید، میتوانید برای تایید روی دکمه سبز رنگ کلیک کنید تا تبلیغتان به دنیا نمایش داده شود. تبلیغات در فضای مجازی و به خصوص پلتفرم اینستاگرام تنها زمانی میتواند موجب پیشرفت و توسعه یک کسبوکار شود که اصولی و کاربرپسند باشد. هنگام ایجاد کمپین تبلیغات اینفلوئنسری، نرخ تعامل هر کدام از اینفلوئنسرها در اختیار شما گذاشته میشود تا راحتتر تصمیم بگیرید.
مشکل آن ها این است که فقط ساخته شده اند و شخصی مدیریت این صفحه ها را انجام میدهد. این افراد هم دنبال کنندگان زیادی دارند هم ربات های زیادی روی پیجشان هست. هم دنبال کنندگان لیست فالووینگ ها رصد می کنند و احتمال دارد شما را دنبال کنند هم ربات های دیگر. افراد معروف در اینستاگرام دارای تیک آبی در کنار نام پروفایل خود هستند.
همانطور که در بالا می بینید این پست مخصوص مسابقه برای پیج اینستاگرام رستوران طراحی شده و دارای خلاقیت در طراحی، گرافیک افزوده و جذابیت برای افزایش مخاطب است. شما می توانید برای طراحی و ایده پردازی در زمینه تولید محتوای اینستاگرامی از گروه حرفه ای شایگان استفاده کنید. پاسخ به این سوال ها به شما کمک می کند یک برنامه زمان بندی شده برای ارسال پست در اینستاگرام داشته باشید. اینکه برای پیج شما کدام روش تبلیغاتی جواب می دهد بسته به موضوع فعالیت پیجتان دارد. اینکه موضوع محتوای پیج شما چیست روی مخاطبان و نحوه جذب آنها تاثیر گذار است.
در حالت کلی برای کسب و کارهای کوچک پرداخت هزینههای گزاف جهت تبلیغ به هیچ وجه توصیه نمیشود. تبلیغات رایگان و بدون هزینه برای چنین کسب و کارهایی بهترین گزینه به شمار میآیند. همچنین در صورتی که تبلیغ در سوشال مدیا به بهترین شکل ممکن انجام بگیرد؛ کسب و کارهای مختلف میتوانند مخاطبان بیشتری را جذب کنند.
گفتیم تبلیغات در اینستاگرام به روش های مختلفی صورت می گیرد که باید با آن ها آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید پر بازده ترین روش مناسب کسب و کار خودتان را انتخاب کنید. علاوه بر انواع کمپینهای اینستاگرام و تبلیغات مختلف موجود، که قبل از اقدام به انجام تبلیغات در اینستاگرام، بایستی اهداف کسب و کار خود و پلتفرم مناسب برای توسعه آن را داشته باشید. برگزاری رویدادها یکی از انواع کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی برندها است. یکی از بهترین روشهای حفظ مخاطبین در اینستاگرام، به اشتراکگذاریهای ویدئوهای آموزشی است.
برندهای معروف مانند TopShop و H&M حداکثر سه بار در روز پست میگذارند. ما در این پست تمامی راهکارهایی که می توان توسط آنها پیج اینستاگرام را بالا کشید را معرفی کردیم. شما می توانید برای استفاده از خدمات تبلیغاتی در اینستاگرام که در بالا به صورت کامل درباره ی آنها توضیح داده شد با ما تماس بگیرید. همچنین اگر سوالی دارید می توانید در همین صفحه نظر و سوال خود را برای ما در خصوص تبلیغات در اینستاگرام اعلام کنید. خود اینستاگرام این امکان را به پیج های بیزینسی می دهد که پست های خود را تبلیغ کنند.
به جای این، بگردید پیجهایی را پیدا کنید که بر روی یک موضوع تمرکز دارند. مثلاً اگر تبلیغتان در زمینه فروش غذای حیوانات خانگی است، پیجهای حیات وحش گزینههای مناسبی هستند، نه پیجهایی که در کنار دیگر محتواها، بعضی مواقع هم ویدیوهای حیوانات را قرار میدهند. صاحبان این پیجها، در قبال مبلغی که دریافت میکنند، تبلیغات صفحات یا کسب و کارهای دیگر را درون پیج خود قرار میدهند که این مورد نیز روشهای مختلفی دارد و در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد.
بسیاری از افرادی که پیج اینستاگرام دارند و هدف آنها کسب درآمد از ان است، به دنبال دنبالکنندگان واقعی و با کیفیت میباشند. همچنین افزایش فعالیت کاربران در پیج، یکی از مهمترین عوامل برای رشد و موفقیت در شبکههای اجتماعی است. همچنین، با افزایش تعداد فالوورها و لایکها، احتمال فروش بیشتر نیز افزایش مییابد. اما برای دستیابی به این هدف، باید به صورت هدفمند و استراتژیک تبلیغات خود را انجام دهید تا به نتایج مطلوب دست یابید. به همین دلیل، تبلیغات در اینستاگرام اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه کنید.
مدرسه عالی کسب و کار ماهان
وقتی شات میشوید، ممکن است افراد جدید در پستها یا دایرکت برای شما پیام بگذارند. برای ایده گرفتن میتوانید از مقاله ایده تولید محتوا برای اینستاگرام ما استفاده کنید. اگر هر روز در حال شات کردن صفحات مختلف باشید، ممکن است مخاطبان خسته شوند و حتی صفحه شما را ترک کنند. وقتش رسیده به چند نکته کلیدی بپردازیم که شاتهای شما حرفهایتر و مؤثرتر شوند. این نکات کمک میکنند هم تأثیر بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و هم روابط بهتری با دیگر صفحات بسازید. بنابراین برای نتیجهگیری بهتر از چنین روشی، قبل از هر کاری بهتر است درباره اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر بدانید.
اگر پیج شما شخصی است بهترین عکس ممکن از خود را با لبخندی زیبا در بخش پروفایل قرار دهید. توجه کنید تا به امروز بیش از ۴۰ میلیارد محتوای ویدئویی و یا تصویری در اینستاگرام منتشر شده است. اگر می خواهید تجربه کاربری کاملی را ارائه دهید، تبلیغات مبتنی بر ویدیو در اینستاگرام گزینه بسیار خوبی است. همانطور که از نام آن پیداست ، در این گونه تبلیغات آگهی های شما در قالب یک عکس نمایش داده می شوند. جنبه تصویری اینستاگرام بسیار مهم است و به لطف رابط کاربری خوب این پلتفرم می توان هر تصویری را در فرمتی بسیار جذاب نمایش داد. اگر می خواهید مجموعه ای از تصاویر و عکسها را به مخاطب مورد نظر خود نشان دهید ، از تبلیغات متوالی تصاویر استفاده کنید.
با انتخاب صحیح قالب های تبلیغاتی و استفاده از محتوای جذاب، به نتایج قابل توجهی دست یابید و کسب و کار خود را به موفقیت برسانید. اگر شما مخاطبان فعالی در این شبکه اجتماعی دارید میتوانید با استفاده از تبلیغات مناسب توجه آنها را جلب کنید. اما تبلیغ در اینستاگرام صرفا به ارسال عکسها و ویدئوهای عالی محدود نمیشود، بلکه شما باید با راهاندازی کمپینهای تاثیرگذار مخاطبان هدف خود را پیدا کنید.
از امکانات اینستاگرام برای تعیین مدت زمان تبلیغات و همچنین کنترل هزینهها بهرهبرداری کنید. این شامل تعیین مشخصات مخاطبان هدف مانند سن، جنسیت، محل زندگی، علایق و نیاز آنان است. در این مرحله از استراتژی تبلیغات در اینستاگرام، وارد فاز عملیاتی گستردهتر میشویم. نکته دیگری که خیلیها بعد از برگزاری کمپینها، مسابقات و تبلیغات فراموش میکنند و باعث دلسردی مخاطبانشان میشوند؛ پاسخگویی مناسب و سریع به کامنتهای آنهاست. بر اساس آخرین آماری که اینستاگرام داده، روزی 500 میلیون استوری در این پلتفرم منتشر میشود.
۳. مخاطبان هدف
ساده ترین راه برای جلب توجه مخاطبان هدف خود در اینستاگرام ، تبلیغات در صفحه اصلی برنامه است. از تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا برای افزایش کارایی این نوع تبلیغات استفاده کنید. اگر می خواهید از تبلیغات خود نتایج مثبتی بگیرید ، باید در مناسب ترین زمان مناسب ترین مخاطبان را ملاقات کنید. اینستاگرام برای دستیابی به این هدف بسیار حساس است و بسیاری از کاربران تبلیغات در اینستاگرام شما را حذف می کنند اگر در اجرای چنین تبلیغاتی دقت نکنید.
این کمپین باید شامل محتوای جذاب و متناسب با علایق و نیازهای مخاطبان هدف شما باشد. علاوه بر این، افزایش تعداد افرادی که پست شما را مشاهده می کنند، به کاهش هزینه تبلیغات کلیکی در اینستاگرام کمک کرده. وقتی تبلیغات شما به مخاطبان مناسب نمایش داده می شود، نرخ تعامل و بازدیدکننده ها افزایش می یابد و این به نوبه خود هزینه های شما را کاهش می دهد. در انتخاب سفیر برند یا اینفلوئنسر برای تبلیغات برند و محصولات خود باید به مثبت بودن و محبوبیت او توجه داشته باشید. بعضی از اینفلوئنسرها در اینستاگرام با وجود داشتن فالوورهای زیاد، شخصیتهایی منفور هستند ممکن است اینفلوئنسر مارکتینگ به کمک آنها اثر عکس داشته باشد و محبوبیت برند شما را کم کند. در مقابل، بعضی از اینفلوئنسرها در اینستاگرام محبوبیت بسیار زیادی دارند و شخصیتهایی دوستداشتنی و مثبت هستند که قطعا اینفلوئنسر مارکتینگ به کمک آنها، نتیجهی مثبت خواهد داشت.
این محتواها معمولا بعد از مدت زمان مشخصی یا رسیدن به تعداد بازدیدهای مورد نظر از پیج حذف میشوند. با استفاده از این نوع تبلیغ، میتوانید به شیوهای جذاب و پویا، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید. اگر هدف شما از راه اندازی یک صفحه اینستاگرام، معرفی و در نهایت فروش محصولات یک برند است، باید به نکات کلیدی توجه کنید.
محتوای آموزشی یکی از بهترین راهها برای جذب توجه فالوورها و ایجاد تعامل بیشتر است. اگر شما اطلاعات مفید و کاربردی در حوزه کاری خود به اشتراک بگذارید، مخاطبان بیشتری به صفحه شما خواهند آمد. این نوع محتوا میتواند شامل نکات کوتاه، ویدئوهای آموزشی و پستهای تخصصی باشد. مسابقات و قرعهکشیها میتوانند راهی بسیار مؤثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام باشند. این نوع پستها معمولاً شامل دعوت به مشارکت در مسابقه و اشتراکگذاری اطلاعات خاص میشوند که باعث جلب توجه و افزایش فالوورها میشود.
- {
- در این روش شما به عنوان اسپانسر یا حامی مالی مسابقاتی که در اینستاگرام برگزار میشوند، به تبلیغ برند و کسبوکار خود میپردازید. |}
- اگر محتوای ویدئویی برای به اشتراکگذاری در پلتفرمهای دیگر مثل آپارات یا یوتیوب تولید کردهاید، میتوانید آن محتوا را به راحتی در IGTV پست کنید. {
- عکسهای دارای کیفیت پایین، نمایی غیر حرفهای به فید اینستاگرام شما میدهند ولی عکسها و ویديوهای باکیفیت، نشاندهندهی حرفهای بودن پیج اینستاگرام هستند. |}
- شما یکی از عکسها یا ویدیوهای پیج خود را که مشارکت بیشتری داشته است؛ به اینستاگرام میدهید. {
- محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران، اینستاگرام است که طبق آخرین آمار رسمی بیش از ۴۷ میلیون کاربر دارد؛ البته ۴۷ میلیون نفر کاربر فعال! |}
- یک روش تبلیغ در اینستاگرام از طریق IGTV بازسازی و تغییر محتواهایی است که قبلا از آنها استفاده کردهاید.
همچنین باید برای اختصاص بودجه، انتشار پست و بررسی عملکرد آن یک برنامه منظم ایجاد کنید. پیش از انجام تبلیغ در اینستاگرام، باید هدف خود را از این کار مشخص کنید. تعیین هدف برای تبلیغات به تولید محتوا و بازدهی مناسب آن تبلیغ کمک خواهد کرد.
اگر هنوز پرسونا تعریف نکرده باشید، بهتر است مشخص کنید که مخاطبان اصلی محصولات و خدمات شما چه کسانی هستند. بنابراین چه کسبوکار بزرگی داشته باشید و چه بیزینس کوچکی را اداره کنید، میتوانید یک کمپین مقرونبهصرفه راهاندازی کنید تا مشتریان جدیدی پیدا کرده و فروشتان را افزایش دهید. راه دوم این است که با Facebook Ads Manager که یک ابزار کاربردی و مهم برای تبلیغات در اینستاگرام، فیسبوک و… است، کمپینهایی را راهاندازی کنید. در تبلیغاتی که قرار میدهید، سعی کنید که از کاربر، دعوت کنید تا کاری را انجام دهد. مثلاً دعوت به اقدام شما، میتواند این باشد که کاربر وارد استوری شود، صفحه را بالا بکشد، وارد وبسایتتان شود، ایمیل خود را در فرم مربوطه وارد کند تا کد تخفیفی برایش از طریق ایمیل ارسال شود.
در سال 2015، اینستاگرام امکانات و ویژگیهای لازم برای تبلیغات در این پلتفرم را برای همه مشاغل فراهم کرد و تا سال 2017 یک میلیون تبلیغکننده در این پلتفرم داشت. مثلاً یک ویدیویی را ساختهاند و در مورد یک محصولی صحبت میکنند، اما پس از گذشت چندماه، هنوز هم برای تبلیغات خود از این ویدیو استفاده میکنند. اینکار، کاملاً اشتباه است، حتی اگر این تبلیغ، برای بار اول یا دوم بازدهی خوبی داشته است، نباید آن را تکرار کرد، یعنی نباید از محتوای تکراری استفاده کرد. اگر چندبار از آن محتوا استفاده کرده باشید، حالا دیگر درصد زیادی از کاربران، با دیدن ویدیو، میدانند که یک تبلیغ است و به آن توجهی نمیکنند، جز درصد کمی. پس اگر مجبورید که تبلیغاتی را در بازههای زمانی مختلف قرار دهید، بهتر است که محتوای تبلیغاتتان را تغییر دهید. اگر شما قصد دارید تبلیغی را قرار دهید و بودجهای را برای آن درنظر گرفتهاید، میتوانید با هزینه خیلی پایین، تصاویر جذابی را خود آماده کنید.
هر کدام از آنها با تعداد زیادی از افراد مختلف در ارتباطند؛ بنابراین از آنها بخواهید که نهتنها اکانتتان را دنبال کنند، بلکه محتوایتان را هم با سایر دوستان خود در میان بگذارند. این یک روش ساده و رایگان تبلیغات با هدف جذب مشتری است که نباید از آن غافل شوید. به ویژگیها، علایق و نیاز مخاطبِ هدفتان دقت کنید؛ زیرا قرار است اعتماد او را با محتوا جلب کنید تا بتوانید او را به مشتری تبدیل کنید. محتوایی به دیدهشدن شما کمک میکند که مخاطب هدفتان آن را کاربردی، مفید و سرگرمکننده تشخیص دهد.
در این مقاله قرار است خیلی ساده و کاربردی، این تکنیک را بشناسید و یاد بگیرید چطور از آن به نفع پیجتان استفاده کنید. البته برای اینکه بتوانید تبلیغات مؤثرتری را داشته باشید، میتوانید از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید. در این مطلب راهکارهای افزایش امنیت تلگرام را برای شما نوشته ایم تا بتوانید میزان خطر این پیامرسان را کاهش دهید. با انتخاب سنجیدهٔ نسبت تصویر، دید و اثربخشی محتوا را افزایش خواهید داد. در کل شما باید انواع مختلف تبلیغ را امتحان کنید تا به محتوایی برسید که بیشترین اثرگذاری را برای شما خواهد داشت.
همانطور که در تصویر بالا مشاهده فرمودید ایجاد چنین پست هایی می تواند مخاطب را نگه داشته و جذب کند. در پست ایجاد شده بالا از عکسبرداری و استفاده از گرافیک افزوده توسط تصاویر موشن بهره گرفته شده است. حال در زیر نمونه ی خلاقانه دیگری که توسط تیم شایگان انجام شده را ملاحضه می کنید. می توانید با مشاوران و متخصصان ما در حوزه تبلیغات در اینستاگرام تماس بگیرید و از بستر دیجیتال، بهترین استفاده را برای پیشرفت خودتان بکنید. نوشتن متن در اینستاگرام باید هدفمند باشد و تکنیک های منحصر به فردش را داشته باشد.
اما میتوانید از صاحب پیج درخواست کنید تا حداقل چند هشتگ مرتبط را، درون کپشن قرار دهد تا پست شما بیشتر دیده شود. اما به این نکته مهم توجه کنید که بهتر است همان چند هشتگ، به موضوع تبلیغ، مرتبط باشد. قصد نداریم در مورد خوب یا بد بودن این کار برای پیج مربوطه صحبت کنیم.
حتی میتوانید از یک اسکرینشات ساده اما زیبا برای شات استوری استفاده کنید. این یکی از ویژگیهای جدید اینستاگرام است که میتوانید با کسی یک پست مشترک منتشر کنید. در این روش، پست در هر دو صفحه نمایش داده میشود و به طور همزمان به مخاطبان هر دو پیج دسترسی دارد.
{چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ 5 روش تبلیغ در اینستاگرام!
|}برای مثال 15 ثانیه و یک دقیقه زمانهای مناسبی برای تبلیغات ویدئویی هستند. شما عزیزان میتوانید ویدئو آماده شده را در قالب استوری، پست، ریلز و حتی لایو اینستاگرام منتشر کنید. دقت داشته باشید که امکان سیو لایو به صورت پست نیز وجود داشته و علاوه بر افراد آنلاین، سایر افراد نیز قادر به مشاهده این فیلم خواهند بود. مشاوران آکادمی پاکراه به عنوان همراه شما در سفر به سمت توسعه کسب و کار و افزایش توانمندیهای بیزینسی حضور دارند. اینجا، با تمرکز بر آموزشهای کاربردی و استراتژیهای نوین، به شما ابزارها و دانش لازم برای موفقیت در دنیای پویای کسب و کار را از راه اندازی، اجرا تا توسعه مشاغل ارائه میدهیم. تیم تحریریه آکادمی ایمان پاکراه، با علم روز و تحقیق، محتواهای کاربردی و پویا در حوزه کسب و کار را ارائه میدهد.
تبلیغات شما باید در دید افرادی قرار بگیرد که مشتریان بالقوه شما هستند. این گونه هم نرخ تبدیل افزایش می یابد و هم از منابع به بهترین شکل ممکن استفاده کرده اید. یکی از بزرگ ترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام، یکپارچگی آن با تبلیغات فیسبوک است؛ یعنی شما می توانید از قابلیت های پیشرفته فیسبوک برای شناسایی و هدف گذاری مخاطبان خاص استفاده کنید. تبلیغات خیمه ای نوعی از کمپین های یک روزه تبلیغاتی هستند که تاثیرات تضمین شده ای دارند. این تبلیغات به گونه ای طراحی شده اند که محتوای آگهی را در بالاترین قسمت صفحه مخاطب در بخش پست های پیشنهادی قرار می دهند. با استفاده از تبلیغات خیمه ای، کسب و کارها یک تبلیغ را با چند آگهی مختلف سه بار در یک روز در معرض دید کاربران می گذارند.
در این مطلب از پرمون با ما همراه باشید تا با مراحل نحوه تبلیغات در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید. تبلیغات شما در اینستاگرام نباید حالت تبلیغگونه داشته باشد، منظورم این است که کاربر به محض دیدن تبلیغ شما، پی نبرد که این یک تبلیغ است! احتمالاً تبلیغاتی را دیدهاید که کپشن نامرتبی دارند و همینطور آیدی پیج، چندینبار تکرار شده است. در اینجا، مشخص است که آن یک تبلیغ است و معمولاً کاربر، خیلی زود از روی تبلیغ رد میشود و به سراغ پست بعدی میرود.
راههای رایگان و کمهزینهای هم برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. هر کسبوکاری که بخواهد فروش آنلاین خود را افزایش دهد، به اینستاگرام روی میآورد، اما برای افزایش درآمد و جلب مشتریان، نیاز به تبلیغات مناسب دارد. برای اجرای کمپین تبلیغاتی سریع و با بازده بالا و اینکه چگونه کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم، میتوانید به دیجیتارگتینگ مراجعه کنید. بنابراین، بهترین راه برای افزایش فالوور و جذب مخاطبان، تبلیغ در پیجهای تخصصی است. این پیجها ممکن است دارای فالوور کمتری باشند، اما تبلیغات در آنها به دلیل انطباق بیشتر با مخاطبان هدف، موثرتر خواهد بود.
زیادهروی نکنید و از ارسال انبوه پیام با کمک ابزارهای جانبی پرهیز کنید؛ زیرا اینستاگرام حسابتان را دیر یا زود میبندد. شما میتوانید با درج نام و ایمیل خود، از آخرین مقالات، مطالب و اخبار مدرسه کسب و کار ماهان در ایمیل خود مطلع شوید. استراتژي در تبلیغات است که مسیر را برایمان روشن میکند و به ما میگوید که از کدام طرف حرکت کنیم که به نفعمان باشد.
از نتایجی که از مرحلهٔ قبل از تست تبلیغات به دست آوردهایم، در اینجا باید استفاده کنیم. این آزمون بسیار به شما دید استراتژیک میدهد و مسیرتان را روشنتر میکند. هم اینکه هزینههای این نوع تبلیغ بالاست و هم اینکه به دلیل تحریمهایی که وجود دارد، برای انجام این نوع تبلیغات به واسطه احتیاج دارید. اما اگر پیج بالای 100 هزار نفر فالوور داشته باشد، نزخ تعامل بین 8 تا 15 درصد، نرخ تعامل خوبی است. برای اینکه با اینفلوئنسرها و تعریف درست اینفلوئنسر مارکتینگ آشنا شوید، مقالههای قبلی نوین هاب را بخوانید. توضیحات زیادی در این خصوص نمیدهیم فقط می گوییم که اصلا این کار را نکنید.
تبلیغات رایگان در اینستاگرام با ایجاد محتوای جذاب و تعامل با کاربران دیگر امکانپذیر است. شما میتوانید با استفاده از هشتگهای مرتبط، شرکت در چالشها، همکاری با اینفلوئنسرها و تعامل با کامنتها، پیج خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید. یکی از دغدغههای اصلی افرادی که قصد تبلیغ در شبکه اجتماعی اینستاگرام را دارند؛ کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینهها میباشد. به صراحت میتوان ادعا کرد، که بسیاری از شیوههای تبلیغاتی خودگردان بدون هزینه هستند. در واقع برای انتشار پست، استوری و حتی Reels نیازی به پرداخت هزینه نیست. همچنین برای جذب مخاطب و تبلیغ میتوانید از طریق شیوه کامنت گذاری در ویدئوهای پربازدید نیز اقدام کنید.
سایت منبع