بلاگرها و محتوای متنوع آنها در شهرهای ایران2024-05-07
بلاگر های معروف ایرانی؛ ۲۱ بلاگر پرطرفدار ایرانی در حوزههای مختلف چطور
هدی در تمامی استوریها و پستهایش سعی میکند که به هیچ عقیده و اعتقادی توهین نکند. برای معروف شدن در بلاگری خرید فالوور خارجی و فالوور ایرانی را از یاد نبرید. شاید اگر راهنمایی جامع برای بلاگری موجود باشد بتوان به راحتی پلههای موفقیت را طی کرد. خلاقیت فوقالعادهای در محتوای این جوان ایرانی نقطه عطف کار او است.
همهی کسانی که به این حیطه کاری ورود پیدا میکنند در روزهای اول تنها فالوورهایی که دارند دوستان و آشنایانشان است. مسئلهای که در سایر بلاگرها دیده میشود خرید فالوور باکیفیتی است که حساسیت موتور اینستاگرام را به دنبال ندارد. چنین فالوورهایی تنها در برخی از فروشگاههای معتبر اینترنتی به فروش میرسد و همانند شتاب دهنده برای ان پیجها عمل میکند. لیاندرا فشن بلاگر ساکن منهتن فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ با یک وبلاگ آغاز کرد. او در آغاز درباره زندگی شخصِی، سرگرمی و موضوعات طنز مینوشت، کم کم به مد و فشن روی آورد و در حال حاضر با برندهایی چون ویتزمن، مایکل کورس و سوپرگا همکاری کرده است. مستر تابه یا مهرداد شفیعی فود بلاگر ایرانی ساکن تهران است که وبسایت و کانال یوتیوب خود را نیز دارد.
اما در این میان مردانی نیز هستند که در زمینه های مختلفی کار می کنند و به شهرت رسیده اند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. تقریبا تمام موضوعات مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و اگر می خواهید در مورد مطالب جور باجور اطلاعاتی کسب کنید و مطالبی را مطالعه کنید، می توانید به این وبلاگ سری بزنید. اگر در زمینه ورزش دوچرخه سواری می خواهید اطلاعاتی در دست داشته باشید، می توانید در این وبلاگ به جستجوی مطالب و اطلاعات مفید بگردید. در این زمینه سایت های کمی هستند که کار می کنند اما در این وبلاگ می توانید اطلاعات حرفه ای را در این مورد بدست بیاورید.
ملینا تاج نیز از جمله بلاگرهایی است که در شهر دبی اقامت دارد و سال های زیادی است که به این شهر مهاجرت کرده است. آنها سعی می کنند تا از این طریق تبلیغات محصولات شرکت های بزرگ و معروف را نیز در صفحات خود انجام دهند که گفته می شود که هر تبلیغ بیش از 10 میلیون تومان هزینه دارد. البته بیشتر این سلبریتی ها تعرفه های آنها را اعلام نمی کنند اما بر اساس گزارش های موجود درآمد آنها بالای 50 میلیون تومان در ماه می باشد.
تبلیغات
نکته قابل ذکر این که در شبکه یوتیوب فقط امکان ساخت محتواهای ویدئویی امکان پذیر است. یکی دیگرا ز افرادی است که از اینستاگرام درامد کسب می کند و از این طریق توانسته درآمد زیادی را به جیب بزند. البته او نیز جنجال های بسیاری را تولید می کند تا نظر مخاطب را جذب کند که این ترفندها امروزه واضح و آشکار شده است. این سلبریتی نیز سایت شرط بندی دارد و هدف جذب مخاطب او نیز تبلیغ و ترغیب کاربران برای بازی در آن می باشد. «کمند» با دستور پختهای ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان میپردازد.
بلاگر طنز (واینر)
البته مدتی است که خبرهایی از جدایی این زوج بیان شده است که هنوز هیچ یک از آنان این اخبار را تایید نکرده اند. قلم شیوا و منحصر به فرد، علم و آگاهی بالای او نسبت به نقاط مختلف دنیا فالوور اینستاگرام را ترغیب به همراهی با او میکند. هدی رستمی با سفر به سراسر نقاط جهان و روایتگری متفاوت و جذاب در این سالها توانسته در حدود 470هزار فالوور ایرانی را به خود جذب کند. با پیج هدی به سراسر نقاط بکر جهان که کمتر کسی به آن جا سفر کرده است مسافرت میکنید.
- اگر قصد دارید که وارد شغل بلاگری شوید ما به شما بلاگر سفر و گردشگری را پیشنهاد میدهیم. {
- اما بعدها او تصمیم گرفت که به جای فعالیت در عرصه تلویزیون به عنوان بلاگر ادامه فعالیت دهد. |}
- البته گفتنی است سامیار یکی از این دوقلوهای بامزه به بیماری تترالوژی (یک نوع بیماری قلبی) مبتلا بود و همین موضوع مدتی در فضای مجازی، ترند بود. {
- بلاگری در اینستاگرام از مشاغل محبوب و پر درآمد در دنیا است که طرفداران زیادی دارد. |}{
- نگین میرصالحی فشن بلاگر معروف ایرانی با بیش از ۶ میلیون فالوور در اینستاگرام برای برندهایی مثل گوچی و شنل تبلیغ میکند. |}
- او این روزها حرفهای ورزش سهگانه انجام میدهد، خاطرات سفرهایش را مینویسد و از راه تبلیغات کسب درآمد میکند.
نام او معمولا در صدر فهرست بلاگرهای ایرانی در حوزه فناوری قرار دارد. او در اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد و توانسته بدون حاشیه روزمرگیهای خود، همسر و پسرش را به تصویر بکشد. نگین این روزها در زمینه خانهداری، آشپزی، مد و زیبایی تولید محتوا میکند و درآمد او از راه تبلیغات به دست میآید. در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد. او در پیج اینستاگرام خود بیش از 3 میلیون فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که دراین زمینه کار می کند.
از ایجاد کمپینهای جذاب گرفته تا تجزیهوتحلیل عملکرد، پلتفرم جریان تمام ابزارهایی که برای موفقیت در تبلیغات نیاز دارید را در اختیار شما قرار میدهد. «زهره فراست» با داشتن حدود ۱۹۰ هزار فالوور، بلاگری در حوزه گردشگری و طبیعتگردی است. او تجربیات سفرهای خود را با مخاطبان به اشتراک میگذارد و فرهنگهای مختلف را معرفی میکند. برندهای مرتبط با حوزه گردشگری با تبلیغ خدمات خودشان در این پیج، بیشتر دیده میشوند. «مهدیس» با بیش از ۱ میلیون فالوور، یکی از بلاگرهای غذا در ایران است که با رستورانگردی مخاطبان زیادی را جذب کرده است. او در زمینه غذا و آشپزی فعالیت میکند و رستورانها با معرفی غذاها توسط او بیشتر دیده میشوند.
او با خلاقیت و نوآوری در طراحی، مخاطبان خاص خود را جذب کرده و تعامل خوبی با آنها دارد. جواهرات دستساز و دارای طراحیهای خاص، با تبلیغ این بلاگر بیشتر به چشم میآیند. «دکتر سمانه افخمی» محتوایی علمی و آموزشی درباره مکملها و محصولات زیبایی تولید میکند. او اطلاعاتی مفید برای مراقبتهای پزشکی و زیبایی را به فالوورهای زیاد خود (حدود ۳۳۱ هزار نفر) ارائه میدهد.
شعار او در کل دوران بلاگریاش (خوشیها میتوانند تکراری باشند) بوده؛ و تاکنون با انتشار نزدیک به ۴۵۸ پست یک میلیون دنبالکننده دارد. یکی از جنجالیترین اقدامات سپیده بزمیپور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاههای سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعالاند، بود. این زوج توانستند در مدتزمان کمی، شعب متعددی را در شهرهای مختلف ایران افتتاح کنند. ولی در حال حاضر میتوان اصلیترین فعالیت سپیده بزمیپور را حضور در اینستاگرام و یوتیوب بهعنوان یک لایفاستایل بلاگر مشهور عنوان کرد.
{بلاگر حوزه اقتصادی و مالی
|}«مطهره حیدری» با داشتن حدود ۳۵۰ هزار فالوور، مترجم و معلم زبان فرانسه است که تجربیاتش از زندگی بین پاریس و تهران را به اشتراک میگذارد. تبلیغ آموزش زبان فرانسه برای موسسات آموزشی در این صفحه پرمخاطب بسیار اثربخش است. «نرگس دهقانی» به تولید محتوای آموزشی در زمینه آشپزی مشغول است و با دستور پختهای متنوع خود حدود ۳۵۵ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود. با اشتراکگذاری زندگی روزمره خود بهعنوان مادر، محتوای خانوادگی و دلگرمکنندهای ارائه میدهد.
بلاگر های معروف ایرانی مانند سایر بلاگرهای جهان در حوزههای مختلفی فعالیت میکنند اما بلاگرهای غذا و آشپزی، زیبایی، مد، طنز، فناوری، سبک زندگی، ورزش و گردشگری مخاطبان بیشتری دارند. درآمد بلاگر های ایرانی نیز از جمله موضوعاتی است که اغلب ذهن مخاطبان این افراد را به خود مشغول میکند. در این مقاله، درباره مشهورترین بلاگرهای ایرانی و درآمد برخی از آنها توضیح دادیم.
صدف که در زمینه بیوتی بلاگری موفق شده، این روزها به بلاگری در حوزههای سفر، زندگی روزمره و مد و فشن هم روی آورده است. او از طریق تبلیغ برندهایی مانند سیگما، ورونیک و شین در فضای مجازی کسب درآمد میکند. هدی رستمی جزو آن دسته از بلاگر های معروف ایرانی است که همیشه در سفر به سر میبرند. او با سفرهایش قصد دارد تا ایران را به کشورهای دیگر بشناساند و البته برای مخاطبانش از سفرهایی که به کشورهای دیگر دارد تولید محتوا کند. او در حال حاضر از طریق اداره تورهای گردشگری و تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد میکند.
از نکات مهمی که علاوه بر مشهور شدن موجب ادامه فعالیت او در این زمینه میشود عدم استفاده از روشهای جنجالی برای جذب فالوور است. یکی از راه کارهایی که خیلی از بلاگرها به وسیله آن سعی در مشهور شدن خود دارند شایعه پردازی است. اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند.
- «مبینا زاهدی» با داشتن حدود ۲۵۷ هزار فالوور فعال، در حوزه زیبایی و میکاپ فعالیت دارد و محتوای آموزشی تولید میکند. {
- تبلیغات از طریق بلاگرها و اینفلوئنسرها یکی از موثرترین روشها برای دسترسی به مخاطبان هدف است. |}{
- نگین میرصالحی سابقه همکاری با برندهای مشهوری مثل دیور و سامسونت را دارد. |}
- تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر میتوانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند.
- یکی از مسائلی که به احتمال قوی منجر به موفقیت این تستر شده است خرید فالوور اینستاگرام است. {
- سایت یک ادمین را مدیریت می کند و این سایت در زمینه های ورزشی کار می کند. |}
سمیرابلاگر خانوادگی با بیش از ۷۴ هزار فالوور است و محتوای خود را به تجربیات خانوادگی و زندگی روزمره اختصاص داده است. تعامل خوب پیج او، این صفحه را برای تبلیغ محصولات خانوادگی و خدمات اقامتی کاربردی میکند. یکی از معروفترین تیزرهای تبلیغاتی بیسکویت مادر از محصولات شرکت ویتانا؛ با بازی سام و سامیار در سال ۹۶ ضبط گردید و این اتفاق موجب محبوبیت بیشتر آنها شد. البته گفتنی است سامیار یکی از این دوقلوهای بامزه به بیماری تترالوژی (یک نوع بیماری قلبی) مبتلا بود و همین موضوع مدتی در فضای مجازی، ترند بود. نمیتوان به طور قطعی مشخص کرد که هریک از این افراد چه میزان دریافتی خواهند داشت.
«یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهامبخش ارائه میدهد. او ایدههای خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی میکند. محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور میتواند به برندهای لباس برای معرفی استایلهای مدرن کمک کند. سرنا امینی برخلاف برخی از بلاگر های ایرانی طنز، به حاشیهسازی علاقهای ندارد. او در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل کرده و این روزها به بازیگری در سریالهای تلویزیونی و فیلمهای سینمایی هم علاقه نشان داده است.
- رضا آرش نیا یکی دیگر از معروفترین بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که در حدود 3.2M فالوور دارد. {
- تبلیغات توسط بلاگرهای مازندرانی و گیلانی غذا و سفر، میتواند مخاطبان زیادی را به سمت رستورانها و کافههای منطقه جذب کرده و حس و تجربهای منحصربهفرد را القا کند. |}
- غذاهای محلی و فضاهای دنج طبیعت از جذابترین تجربیات سفر به شمال ایران هستند.
- مجیدی این روزها از طریق پذیرش آگهی و سفارش رپورتاژ کسب درآمد میکند و پادکستی بهنام «یک پزشک» هم درست کرده است. {
- او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبالکننده به دست آورده است. |}{
- همچنین فهمیده می شود که او از سال 2015 میلادی تا به حال در این زمینه فعالیت می کند که در این بازه زمانی به شهرت زیادی رسیده است. |}
او به تمام رستوران های این شهر سر می زند و برای تبلیغ غذاهای آنها قراردادهایی را با آنها منعقد می کند. اگر میخواهید تبلیغاتی با اثرگذاری بالا داشته باشید، رعایت این نکات میتواند مسیر موفقیت شما را هموار کند. پس با دقت بیشتری انتخاب کنید و به بازخوردهایی تبلیغات هم توجه داشته باشید. از بلاگرهای شناخته شده و موفق در این زمینه میتوان به سرنا امینی، علی صبوری، حسن ریوندی و غیره اشاره کرد.
{- {
- او با ارائه ایدههای خلاقانه و کاربردی، مخاطبان زیادی را جذب کرده است. |}
- در ادامه به لیست بلاگرهای تهران و معیارهایی میپردازیم که برای انتخابی مناسب باید در نظر بگیرید تا تبلیغات شما بیشترین بازخورد و اثربخشی را داشته باشد. {
- ویدئوهای آموزش برنامهنویسی او نیز در سایتهای آموزشی مخاطبان بسیاری دارند. |}
- او با خلاقیت و نوآوری در طراحی، مخاطبان خاص خود را جذب کرده و تعامل خوبی با آنها دارد. {
- او با معرفی رستورانهای سنتی، روستاها و محصولات محلی، انتخابی مناسب برای تبلیغات مرتبط با اقامتگاههای بومی و صنایعدستی محسوب میشود. |}
- او محصولات شرکت های مختلفی را در پیج های خود تبلیغ می کند و در این زمینه توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد.
سپیده متولد دیماه ۱۳۶۷ در تهران است و پدر او امیر بزمیپور؛ یکی از بزرگترین نقاشان رنگ روغن در ایران محسوب میشود. او در ۱۴ سالگی به همراه خانوادهاش به بلژیک مهاجرت کرد و دوران متوسطه تحصیلیاش را در شهر بروکسل ادامه داد. او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است. این سلبریتی در سال 69 متولد شده است و گفته می شود که زمانی که در مقطع راهنمایی بوده طریقه پخت تمام غذاهای ایرانی را یاد داشته است.
برندهای مختلف در حوزه پوشاک زنانه، لوازم خانه و مد میتوانند با تبلیغ محصولاتشان در این پیج توجه افراد بیشتری را جلب کنند. «مبینا زاهدی» با داشتن حدود ۲۵۷ هزار فالوور فعال، در حوزه زیبایی و میکاپ فعالیت دارد و محتوای آموزشی تولید میکند. برندهای مرتبط با لوازم آرایشی و مراقبت از پوست بهخوبی میتوانند محصولاتشان را در این پیج تبلیغ کنند. «صبا مرشدی» با داشتن حدود ۱ میلیون فالوور، بلاگری پرطرفدار است که لحظات صمیمی زندگی خانوادگی خود را با مخاطبان به اشتراک میگذارد. محصولات مربوط به خانه و خانواده در فضای گرم پیج این بلاگر بهتر معرفی میشوند. این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزههای مختلف فعالیت میکنند.
او علاوهبر فعالیت در زمینه مد، بلاگر حوزه معماری و طراحی داخلی هم هست. سروین بیات این روزها بیشتر از فشن بلاگری در حوزه طراحی داخلی فعالیت میکند. بهگفته خود او، پس از زندگی در ۴ قاره و ۶ کشور و بیش از ۱۰ شهر مانند واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام، در حال حاضر در اروپا اقامت دارد. یکی از قدیمیترین بیوتی بلاگر های ایرانی صدف مسائلی یا همان صدف بیوتی است.
او از دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشت و حتی بخاطر اینکه بتواند لوازم آرایشی تولید کند رشته شیمی را در دانشگاه انتخاب کرد. پس از تحصیلات در یک سالن زیبایی استخدام شد و پس از آن کلیپ های خودآرایی خود را در شبکه های مجازی منتشر کرد و به شهرت فراوانی رسید. «امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه میدهد. او با محتوایی ساده و صمیمی توانسته جایگاه مناسبی در میان دنبالکنندگانش به دست آورد. ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار میگیرند. «هلیا متجدد» بلاگری در زمینه مد و استایل است که محتوای مرتبط با سبک زندگی و استایل شخصی را با ۲۱۵ هزار فالوور فعال خود به اشتراک میگذارد.
جواد خواجوی در سریالهای مختلف تلویزیونی و نمایش خانگی نیز نقشآفرینی میکند. او در ایران در رشته مهندسی عمران تحصیل کرد، اما بعدها به مدلینگ و عکاسی روی آورد. حمید فدایی همسر الناز گلرخ هم هست و این روزها از طریق عکاسی و تبلیغ برندهای مختلف کسب درآمد میکند. اگر در گوگل یا اینستاگرام نام غذاهای ایرانی را جستوجو کنید، حتما نام بلاگ «از مامانم یاد گرفتم» را هم در فهرست جستوجوی خود میبینید. او در انگلستان در رشته مهمانداری تحصیل کرده است و آشپزی را بخش مهمی از زندگی خود میداند. تصاویر جذاب از غذاهای خوشمزه و ویدئوهای آموزش آشپزی به روشی خلاقانه هر کسی را وسوسه میکند تا آشپزی کند.
مستر تابه در صفحهش آموزش آشپزی انواع غذاهای ایرانی و خارجی رو دارد. در ادامه با برخی از بلاگرهای معروف رشت و سایر شهرهای شمالی آشنا میشویم. بعد از ثبتنام رایگان در پنل جریان به لیست تمامی بلاگرها در حوزهها و شهرهای مختلف دسترسی خواهید داشت. محصولات طبیعی و ارگانیک و خدمات سلامتی مثل آب گرم و آبدرمانی میتوانند از تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی نهایت استفاده را ببرند.
مهمترین نکتهای که راضیه به آن دقت کرده و با استفاده از آن توانسته به موفقیت برسد مطرح کردن و حل یکی از مهمترین و عمیقترین مشکل زنان ایرانی یعنی عدم اعتماد به نفس است. از سال ۱۹۲۲ یک قرن میگذرد و در این مدت اختراعات، شرکتها و افراد مهمی به دنیای ما قدم گذاشته اند. در این مطلب لیستمیکس به معرفی ده چیز که امسال صد ساله میشوند میپردازیم. تبلیغات اینفلوئنسری از طریق جریان باعث افزایش آگاهی از برند، جلباعتماد مخاطبان و بهبود نرخ تبدیل میشود، چراکه پیام شما را به دست افراد واقعی و علاقهمند میرساند. اگر به دنبال تبلیغاتی هدفمند، شفاف و پربازده هستید، همین حالا به پنل جریان بپیوندید.
او علاوهبر فعالیت در فضای مجازی، نمایشنامهخوانی و بازی در تئاتر را هم تجربه کرده است. محسن ایزی این روزها از طریق تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد میکند. یکی از مشهورترین بلاگر های ایرانی اینستاگرام این روزها که در سایر شبکههای اجتماعی هم طرفداران بسیاری دارد، نواب ابراهیمی است. توجه نواب به جزئیات آشپزی و دستورپختهای خلاقانه باعث شده است تا او به یکی از بلاگر های معروف ایرانی تبدیل شود. کافی است غذاهایی مانند زرشک پلو با مرغ یا پاستا آلفردو را به روش نواب درست کنید تا عاشق طعم آنها شوید. او که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده، بهمعنی واقعی کلمه فودبلاگر است و از طریق بلاگری، آموزش آشپزی و فروشگاه آنلاین نواب کسب درآمد میکند.
از زمانی که در دبیرستان درس می خواند، در شبکه فیسبوک کار می کرد و کلیپ طنزی را ساخت و در صفحه خود بارگزاری کرد. پس از آنکه دید بازخورد زیادی دارد، تصمیم گرفت تا به طور حرفه ای روی آن کار کند. او رفته رفته تعداد فالورهای خود را در این شبکه اجتماعی به 5 هزار تا رساند. در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین صفحات ایرانی ها را در اختیار دارد و گفته می شود که به خاطر تبلیغاتی که در پیجش می گذارد ماهانه 100 میلیون تومان از آن درآمد کسب می کند. اصطلاح بلاگر در قدیم دارای معنی متفاوتی بود اما امروزه به افرادی تلقی می شود که در شبکه های اجتماعی به طور حرفه ای روی یک موضوع تمرکز کرده اند و کار می کنند. به طور مثال برخی از آنها روی مکان های گردشگری فعالیت می کنند و به شهرهای مختلف سفر می کند و برخی از آنها در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی کار می کنند.
همچنین یکی دیگر از پر مخاطب ترین رشته بلاگرها در زمینه فود و آشپزی می باشد که در ادامه به همه این موضوعات خواهیم پرداخت. اگر می خواهید در مورد این موارد و بلاگرهای آنها اطلاعاتی مفید به دست بیاورید با ایرانیان سلبریتی همراه باشید. بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینهای مناسب برای بسیاری از کسبوکارها هستند. نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل میشوند.
{- پلتفرمهایی مانند جریان، فرایند همکاری برندها با بلاگرها را آسان و هوشمند کردهاند.
- از جدیدترین افراد است که به ترکیه مهاجرت کرده است و زمانی که در ایران بود خوانندگی می کرد و تازه به شهرت رسیده بود. {
- اغلب محتواهایی که سپیده بزمیپور در صفحات خود منتشر میکند مربوط به دو دختر او با نامهای پناه و نبات است. |}{
- این سلبریتی در سال 69 متولد شده است و گفته می شود که زمانی که در مقطع راهنمایی بوده طریقه پخت تمام غذاهای ایرانی را یاد داشته است. |}
- شمال ایران با جذابیتهای طبیعی و گردشگری بینظیر خود، همواره یکی از محبوبترین مقاصد برای مسافران بهویژه از شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان و شیراز بوده است. {
- البته از آنجایی که این افراد در جلوی چشم دیگران قرار دارد، سعی می کنند تا بهترین ها را برای خود برگزینند و به همین خاطر خانه های آنها در بهترین مناطق شهر می باشند. |}
البته توجه داشته باشید که به عنوان یک بلاگر باید با مخاطبان خود صادق و روراست باشید تا به شما اعتماد کنند. از بلاگرهای موفق در حوزه تکنولوژی میتوان به مهدی شجاری، محسن حبیبی راد و پیمان حسینی اشاره کرد. البته در خصوص این پیج که میتوان آن را پیجی زنانه تلقی کرد خلاقیت بسیار به چشم میخورد.
همچنین به شکل روتین نرمش و ورزشهای خانگی را بهصورت پست و استوری منتشر میکند که از این لحاظ در ایران کمنظیر است. بدون شک هر کدام از بلاگرهایی که برخلاف موازین جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد که گاهی اوقات موجب ایجاد حواشی بلاگر های معروف ایرانی نیز می شود. همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد.
شاید این روش موجب افزایش فالوور شود، اما پس از مدتی باید به دنبال شایعه و جنجال جدیدی باشید، چراکه فالوورهایتان تنها برای جنجالهایی که پیدا میکنید شما را فالوور میکنند. میشل لوین بلاگر ورزشی است که انواع تمرینات، رژیم غذایی و راهکارهای رسیدن به تناسب اندام را با مخاطبانش به اشتراک میگذارد. این مدل ونزوئلایی در حال حاضر بیش از ۱۴ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.
در حال حاضر نیز تعداد زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی دنبال کننده این بلاگر هستند. تینا اسدی نیز چندین سال پیش به همراه نامزدش برای فعالیت کاری به کشور امارات مهاجرت کردن و در حال حاضر نیز در شهر دبی زندگی می کنند. رشته بیوتی و لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله رشته هایی می باشد که طرفداران زیادی دارد. حتما شما نیز در این زمینه اطلاعاتی دارید اما اجازه دهید برخی از معروف ترین افرادی که در این زمینه کار می کنند را به شما معرفی کنیم.
به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند. علاوه بر این روبیکا یک بستر مناسب برای انجام تبلیغات نیز می باشد بنابراین در گسترش کارهای اقتصادی نیز می تواند کاربردی و موثر باشد. بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند.
در ادامه به لیست بلاگرهای تهران و معیارهایی میپردازیم که برای انتخابی مناسب باید در نظر بگیرید تا تبلیغات شما بیشترین بازخورد و اثربخشی را داشته باشد. بلاگر سفر و گردشگری، به دستهای از بلاگرها گفته میشود که در زمینه گردشگری و سفر فعالیت میکنند. این افراد مدام در حال سفر هستند و به هر کجا که میروند، اطلاعات جامعی را در خصوص مقصد مورد نظر در اختیار مخاطبان خود قرار میدهند. بلاگرهای سفر معمولا در مورد هتلها، جاذبههای گردشگری، رستورانها، غذاها، فرهنگ، آداب و رسوم، نوع پوشش و هر چیزی که برای مخاطبان جذاب است، صحبت میکنند. این افراد تصاویر و ویدئوهای زیبا و جذابی را نیز به اشتراک میگذارند. در ادامه قصد داریم به معرفی معروفترین بلاگرهایی بپردازیم که درزمینههای مختلف آموزش فعالیت دارند و دلایل موفقیت آنها را نیز مطرح کنیم.
رشت شکمو«رشت شکمو»، با بیش از ۱۰۳ هزار فالوور، محتوایی سرگرمکننده و طنزآمیز درباره غذاها و رستورانها تولید میکند. مخاطبان این پیج به نقدها و معرفیهای خلاقانه او اعتماد دارند، بنابراین برای تبلیغ رستورانها و خوراکیهای خاص انتخابی عالی محسوب میشود. شمال کشور بهعنوان مقصد محبوب طبیعتگردان و ماجراجویان، بازاری فوقالعاده برای فروش لوازم ورزشی و کمپینگ مانند چادر، تجهیزات کوهنوردی و کولهپشتی است. تبلیغات توسط بلاگرهای مازندرانی و گیلانی فعال در سفر و طبیعتگردی تاثیر زیادی بر فروش این محصولات دارد. شمال ایران با جذابیتهای طبیعی و گردشگری بینظیر خود، همواره یکی از محبوبترین مقاصد برای مسافران بهویژه از شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان و شیراز بوده است. این جریان همیشگی از مسافران، گیلان و مازندران را به بازاری پویا برای تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی بهصورت هدفمند تبدیل کرده است.
{- {
- فود بلاگرها افرادی هستند که به عنوان تستر غذا در اینستاگرام و شبکه های مجازی مشغول به فعالیت هستند. |}
- ملینا تاج نیز از دیگر بلاگرهای معروف در تمامی پلتفرم های اجتماعی می باشد و شهرت زیادی در این شبکه ها به دست آورده است. {
- معمولا افرادی که به شهرت و ثروت می رسند دوست دارند تا خاص باشند و بهترین وسایل و امکانات را برای خود تهیه کنند. |}{
- علاوه بر این، نگین عابدزاده در زمینههای مختلفی مانند مد، زیبایی، سفر و زندگی روزمره، فعالیت دارد و مطالب و محتواهای متنوعی را درباره این موضوعات به اشتراک میگذارد. |}
- همان طور که در ابتدا متن به شما قول دادهایم در ادامه قصد داریم به صورت کامل به معرفی و بررسی معروفترین بلاگرهای ایرانی در هر یک از زمینههای مختلف بلاگری بپردازیم.
- نام او معمولا در صدر فهرست بلاگرهای ایرانی در حوزه فناوری قرار دارد.
این مقاله به معرفی بلاگرهای معروف ایرانی که در اینستاگرام فعالیت دارند میپردازد و بررسی میکند که چگونه این افراد میتوانند در تبلیغات و معرفی محصولات به کسبوکارها کمک کنند. در میان انبوه شبکههای اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب میشود. کسبوکارهای مختلف از این فرصت استفاده میکنند تا با همکاری بلاگرها، محصولات و خدمات خود را به جامعه هدف معرفی کنند.
ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسبوکار شما دارد، این راهنما میتواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید. این نوع از بلاگرها درباره سلامت و موارد پزشکی برای مخاطبین اینستاگرام صحبت میکنند و با ارائه راهکارهای درست افراد را به بهترین شکل ممکن راهنمایی میکنند. به طور مثال راجع به چاقی و لاغری افراد و ارائه راه کارهای صحیح به بررسی می پردازند. به عنوان مثال برخی از بلاگرها دورههای رژیم غذایی مانند کتوژنیک را تبلیغ میکنند، برخی اطلاعات دارویی خوبی دارند و بهترین کرمها و مواد آرایشی را تبلیغ میکنند. اما مطمئنا او یک مدل زیبا و جذاب ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. شیوا صفایی که به همراه خانواده خود ساکن آمریکاست، از سال ۲۰۱۴ با محمد حدید، پدر مدل های مشهور جی جی حدید و بلا حدید رابطه دارد.
دلخوشیهای آزاده«آزاده»، بلاگر خانواده محور با بیش از ۳۴۰ هزار فالوور، لحظات شاد خانوادگی و سبک زندگی روزمره خود را با مخاطبانش به اشتراک میگذارد. تعامل بالا و صمیمیت محتوای او، این پیج را برای تبلیغات محصولات کودک، خدمات تفریحی خانوادگی و لوازم خانگی مناسب کرده است. شبنم شاهرخی در ابتدا یک ورزشکار بود و سپس یک لایفاستایل بلاگر در اینستاگرام است. شبنم شاهرخی جزو اولین کسانی بود که پیج خودش را به پیج بلاگری تغییر کاربری داد. او درگذشته یک ورزشکار کیک بوکسینگ بود، اما اکنون در رشته کراسفیت مشغول به فعالیت است؛ و محتواهای فوقالعادهای از زندگی خود در اختیار مخاطبان قرار میدهد.
اغلب، یک بلاگر لایفاستایل ماجراهای زندگی خودش را با مخاطبان خود به اشتراک میگذارد؛ بنابراین میبایستی محتوایی که تولید میکند، درخور خواستههای کاربران باشد. اما بهطورکلی این افراد باید هنر عکاسی، ادیت و گویندگی را دارا باشند. علاوه بر این موارد خلاقیت در ایجاد محتوای جذاب و گیرا یکی از اصلیترین علل دیدهشدن هنر لایفاستایل بلاگرها است. تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است. او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می دهد.
این سایت