افزایش بازدید سایت برای محتوای متنی
30 نمونه از بهترین راه های افزایش بازدید سایت آپدیت ۲۰۲۲
انتشار رپورتاژ علاوه بر افزایش اعتبار و ترافیک سایت باعث میشود مخاطبان راحتتر بتوانند به شما اعتماد کنند. شما میتوانید از ابزارهای مختلفی برای خلق تصاویر بصری استفاده کرده و روی برندینگ خود کار کنید. همچنین، سایتهای دیگر میتوانند از تصاویر شما استفاده کرده و به شما لینک دهند. بهعلاوه، گوگل تصاویر را در نتایج جستوجو نشان داده و به شما فرصت بیشتری برای رتبهبندی و افزایش بازدید سایت میدهد. احتمالاً میدانید که بدون محتوا نمیتوان ترافیک سایت را افزایش داد؛ بنابراین هیچیک از استراتژیهای بازاریابی برای افزایش بازدید سایت را نمیتوانید بدون محتوای خوب و باکیفیت پیش ببرید. پروفایل Google Business از مهمترین فهرستهای کسب و کاری است که میتوانید در آن قرار بگیرید، چراکه قرار گرفتن در این لیست به بهبود رتبه وبسایت شما در بخشهای جستجو و نقشه گوگل کمک میکند.
الان دیگر مثل قدیم نیست که بتوان با تولید یک مطلب ۲۰۰۰ کلمه ای آبکی در رتبه اول گوگل قرار گرفت! دنیای سئو دیگر تغییر کرده و برای کسب رتبه های برتر گوگل باید رضایت مخاطبین خود را کسب کنید. این روزها کمتر محتوایی را می بینید که منتشرکننده به یک پست متنی بسنده کرده باشد. برای کسب اطلاعات جامع و کامل در این خصوص به مطلب «آموزش تولید محتوا غنی بر پایه سئو» مراجعه کنید. در حالت عادی اینستاگرام به شما اجازه میدهد صرفا در بیو ۱ لینک قرار بدهید.
– مانیتورینگ سرور برای شناسایی رفتارهای غیرطبیعی مانند افزایش ناگهانی تعداد درخواستها یا درخواستهای مکرر به صفحات خاص میتواند به تشخیص رباتها کمک کند. – محدود کردن تعداد درخواستهایی که یک IP میتواند در یک بازه زمانی مشخص ارسال کند، میتواند به کاهش ترافیک رباتیک کمک کند. – استفاده از آزمونهای تأییدی دو مرحلهای (2FA) میتواند به شناسایی کاربران واقعی از رباتها کمک کند. – کاربران انسانی معمولاً Cookie ها و Session های خود را نگه میدارند و از آنها استفاده میکنند، در حالی که بسیاری از رباتها این کار را نمیکنند یا از Cookie ها و Session های جدید استفاده میکنند. – بررسی هدرهای HTTP میتواند به شما کمک کند تا تفاوت بین مرورگرهای واقعی و رباتها را شناسایی کنید.
استفاده از کلمات کلیدی فرعی به شما اجازه می دهد موضوعات بیشتری را در محتوا پوشش دهید. این کلمات، محتوا را برای دامنه گسترده ای از جستجوها بهینه می کند و شانس دیده شدن آن را افزایش می دهد. شما نمیتوانید فقط محتوای باکیفیت تولید کنید و امیدوار باشید دیگران آن را مشاهده خواهند کرد. به بیان دیگر، شما باید محتواهایی تبلیغاتی در پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی تولید کرده و آنان را به سایت خود بکشانید؛ برای مثال، اینستگرام برای تبلیغ کسبوکارهای B2C با تصاویر اجتماعی مناسب است. زمانی که یک نویسنده پست مهمانی در سایت شما خلق میکند، درحقیقت این محتوا را با دنبالکنندگان خود به اشتراک گذاشته و موجب افزایش بازدید سایت شما میشود.
مثلا با پست گذاشتن در پلتفرم هایی مثل لینکدین، اینستاگرام، فیسبوک و… با هدف اشتراکگذاری میتوانید کاربران جدید را با نام برند و سایت خود آشنا کرده و نرخ بازدید را از این طریق زیاد کنید. شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در سالهای اخیر در جذب افراد درخشان ظاهر شدهاند. محبوبیت بالای این نوع پلتفرمها فرصت بینظیری برای تقویت ارتباط با کاربران آنها و جذب مخاطب است. این لیست را باید مدام بزرگتر کنید و با جذب مخاطبین جدید، به تعداد آن اضافه کنید. برای ترغیب کاربران به ثبت نام و در اختیار گذاشتن آدرس ایمیل، فرمهای ثبتنام را در جاهای مختلفی از صفحات متعدد سایت قرار دهید.
از این رو یکی از روش های افزایش بازدید سایت که به آن اشاره نمودیم، انتشار محتوای طولانی به روش آسمانخراش (Skyscraper) است. که به آن شبکه توزیع محتوا هم گفته می شود یک سیستم یکپارچه از سرورهای پر سرعت برای میزبانی داده های سایت است که تاثیر و رابطه مستقیمی روی سرعت سایت و افزایش رتبه آن دارد. شبکه توزیع محتوا باعث می شود که دسترسی به منابع سایت با سرعت و روند بهتری برای کاربران ارسال و دیده شود. با راه اندازی این سیستم کلیه کاربران در سراسر دنیا می توانند به داده های سایت با سرعت بالایی دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر نیز افرادی که کتاب الکترونیکی شما مورد پسند آن ها واقع شده است، این کتاب را در سایت و و حتی شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های خود منتشر می کنند و این یعنی کاربران بیشتر! نکته مهم این است که ای بوک شما حاوی موضوع و محتوایی به شدت جذاب و در عین حال کاربردی و مفید باشد تا در میان کاربران زیادی پخش شود.
همینطور ممکن است این مقاله شامل یکسری از دیگر انواع محتوا مثل صوت، ویدیو، اینفوگرافیک و… هم باشد. دوستان عزیز، در این مقاله همه چیز را به زبان ساده توضیح دادهام اما اگر موضوعی را متوجه نشدید، در بخش نظرات در موردش سوال بپرسید تا آن را جواب بدهم. کمتر کسی دانشی که با سعی و تلاش به دست آورده را به دیگران ارائه میدهد به همین دلیل برای آموزش تخصصی در هر حوزهای، نیازمند مراجعه به منابع خارجی هستیم. با توجه به مسئله تحریمها در ایران، معمولاً پیجها اینستاگرامی داخل کشور از گزینه دوم، یعنی تبلیغات و همکاری با اینفلوئنسرها استفاده میکنند. این نشان میدهد که اگر ابزار مقایسه را برای کاربر آماده کنید، لطف بزرگی در حقش کردهاید.
استفاده از شبکه های تحویل محتوا (CDN) نیز از دیگر روش های موثر است که باعث می شود محتوای سایت شما از سرورهای نزدیک به محل کاربر بارگذاری شود و به این ترتیب سرعت دسترسی به سایت افزایش یابد. با بهبود سرعت بارگذاری، می توانید تجربه بهتری برای کاربران ایجاد کرده و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید. با این حال، پیاده سازی ترفندهای افزایش بازدید سایت چالش های خاص خود را دارد. رقابت شدید در فضای آنلاین، تغییرات مداوم الگوریتم های جستجو، و نیاز به به روز نگه داشتن استراتژی های بازاریابی از جمله این چالش ها هستند. لینک سازی داخلی می تواند به ایندکس شدن، بهبود سئو، نرخ کلیک و همچنین نرخ تبدیل سایت شما کمک شایانی کند که در این صورت باعث رضایتمندی مخاطبین هدف و افزایش چشمگیر رجوع آنها به سایت شما خواهد شد.
هنگامی که کاربران به بازدید از دیگر صفحات وبسایت شما ادامه میدهند، احتمالش زیاد است که تبدیل به مشتری یا یکی از طرفداران برندتان شوند. نکته اول این است که نباید مخاطب خود را نادیده بگیرید؛ برای کاربر هیچ کاری ندارد که بهراحتی از مطلب شما عبور کند. اگر محتوا ارزش افزودهای به آنها ارائه ندهد، این دقیقاً همان کاری است که انجام خواهند داد. مخاطب خود را بشناسید و محتوایی تولید کنید که آنها را درگیر کند.دوم اینکه، با مدیریت اکانتهای اجتماعی که ایجاد کردهاید فعال و پویا بمانید. مردم دوست دارند که برندها پیام آنها را لایک کنند و جواب بدهند؛ این حرکت به کسبوکار شما جنبهای انسانی میدهد و باعث میشود که مردم برای دیدن محتوای بیشتر باز هم برگردند.
تبادل لینک علاوه بر افزایش ترافیک سایت باعث ایجاد ترافیک ریفرال میشود. در واقع منظور از ترافیک ریفرال یا ارجاعی افرادی هستند که به جای نتایج گوگل از طریق وبسایتهای دیگر وارد سایت شما میشوند. سایت شما برای تبادل لینک باید محتواهای با کیفیت و کاربردی داشته باشد تا سایتها برای قراردادن لینک شما مجاب شوند. به طور معمول افراد دوست دارند همواره مطالب جدیدی یاد بگیرند و شرکت در وبینارها، روشی عالی برای یادگیری به شمار میرود. شما میتوانید با میزبانی وبینارها، دانش کسب و کارتان در حوزه تخصصی خود را با افراد علاقهمند بهاشتراک بگذارید. میزبانی وبینارها همراه با اجرای یک کمپین مؤثر تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی میتواند روشی عالی برای افزایش بازدید سایت باشد.
تنها تفاوتشان این است که این نوع سایتها یک سوال یا موضوع را برای کاربرانشان مطرح میکنند و میتوان محتوای خارجی را نیز برای توضیح دیدگاه کاربران به اشتراک گذاشت. برای ارائه محتوایی که بازدیدکنندگان مناسب را به وبسایت شما جذب کند، ابتدا باید درک خوبی از شخصیت مشتری (پرسونا) موردنظرتان داشته باشید. وقتی که مخاطبان خود را میشناسید، میتوانید محتوایی ایجاد کنید که به طور طبیعی آنها را جذب وبسایت شما میکند. طراحی و تولید اسلایدهای با کیفیت نیز یکی از بهترین روش های تولید محتوا و انتشار آن در موسسات آموزشی است. با این کار باعث می شود که تعداد زیادی از کاربران این محتوا را به اشتراک گذاشته و لینک سایت را به عنوان یک منبع آموزشی مهم و معتبر به یک دیگر معرفی کنند. تبلیغات در اینستاگرام یک روش مطمئن در افزایش بازدید از سایت است که از طریق هشتگ “#” می توانید ترافیک سایت را افزایش دهید.
بر اساس آمارها، بیشتر مخاطبان مشاهده محتوای ویدیویی را به انواع دیگر محتوا ترجیح میدهند. با تبلیغات پولی میتوانید ترافیک را با سرعت زیادی به وبسایت خود هدایت کنید. استراتژی شما میتواند شامل ترکیبی از انواع مختلف تبلیغات مانند تبلیغات رسانههای اجتماعی، تبلیغات نمایشی و تبلیغات موتورهای جستجو باشد. در واقع، طبق نظرسنجی CMO 2020، انتظار میرود که هزینه تبلیغات در طی پنج سال ۶۲ درصد افزایش یابد. اگر دورهها، گواهینامهها یا پستهای آموزشی ایجاد کنید که برای مخاطبانتان مفید باشد، شاهد افزایش ترافیک خواهید بود.
برای آن که وبسایتتان مورد توجه قرار گیرد و کاربرانی که از فعالیتهای شما اطلاعاتی ندارند، آگاه شوند باید روند تبلیغات یا مارکتینگ را به درستی مدیریت کنید. اغلب کسب و کارها تصور میکنند هر عبارتی که حجم جستجو (Search Volume) بیشتری دارد، گزینه بهتری برای تولید محتوا است؛ زیرا این عبارتها پتانسیل بالایی در جذب ترافیک دارند. این گزاره به نظر منطقی است؛ اما وقتی کمی جزئیتر به مسئله نگاه کنید، متوجه یک اشتباه استراتژیک میشوید. برای اینکه محتوای همیشه سبز تولید کنید، باید سراغ سوالات و ابهامات بنیادی کاربران بروید. توجه کنید که این محتواها نیاز به آپدیت دورهای دارند؛ زیرا بهمرور زمان ممکن است برخی چیزها عوض شده و نیاز به بازنویسی داشته باشد.
بازدیدهای غیرمعمول از مناطق جغرافیایی خاص میتواند نشانهای از ترافیک رباتیک باشد. – بررسی اطلاعات دقیقتری مانند نوع دستگاه، نسخه مرورگر، و سیستمعامل میتواند به تشخیص بازدیدهای رباتیک کمک کند. برخی از رباتها از مرورگرهای قدیمی یا شبیهسازی شده استفاده میکنند که میتواند نشانهای از ترافیک غیرواقعی باشد. – کاربران واقعی معمولاً روی دکمهها و لینکها کلیک میکنند و با فرمها تعامل دارند. اگر یک بازدیدکننده صفحات زیادی را باز کند بدون اینکه روی هیچ دکمه یا لینکی کلیک کند، ممکن است ربات باشد.
این کار کمک می کند که با شناحت نقطه ضعف رقبا و خلا های آن ها ایده های مناسب و شگفت انگیز برای کار خود پیدا کنید. در سئو هم مثل خیلی از فنون دیگر چند راه و روش برای رسیدن به هدف وجود دارد. یکی روش اصولی و استاندارد است که عموم افراد از آن استفاده می کنند و یکی روش میان بر که باعث می شود سریع تر به هدف دست ... این مسئله می تواند فرصت بسیار خوبی برای بازاریابان باشد که بتوانند کاربران و مشتریان بالقوه ای را که از دیگر سایت ها به سایت شان ارجاع داده می شوند را به مشتریان بالفعل و دائمی تبدیل کنند. اما آنچه مهم است این است که تصاویر و ویدئوها قطعاً تاثیر منفی بر یادگیری افراد نخواهند داشت. تصاویر، اینفوگرافیک ها، ویدئوها و گراف ها تاثیر ماندگارتری بر ذهن مخاطب ایجاد می کنند و احتمال اینکه بتوانند مخاطبان بالقوه و بالفعل را جذب کنند نیز بیشتر است.
امروزه دنیای تبلیغات کاری کرده است که افراد دیگر دغدغه نیازهایشان را نداشته باشند، بلکه قبل از اینکه به فکر چیزی بیفتند، تبلیغات خودش به افراد می گوید که چه چیزهایی نیاز دارند. پادکست یک فایل صوتی است که در چیزی مثل یک پیج اینستاگرام و البته در اپلیکیشنهای مخصوص منتشر میشود. خوشبختانه نزدیک به ۲ سال است که مخاطبان وب فارسی علاقه زیادی به شنیدن پادکستها پیدا کردهاند. اما در همین حال هنوز بازار پادکست بسیار بکر بوده و جای خالی پادکستهایی با کیفیت بالا حس میشود. مثلا یک مقاله در زمینه ایدههای کسب و کار اینترنتی که نزدیک به ۵۰ ایده کسب و کار را توضیح داده و در مورد هر کدام بهشکل مفصل در آن صحبت شده.
شما برای اطلاعات بیشتر درباره این روشها میتوانید مقاله سایت ورد استریم را مطالعه کنید. به بیان دیگر، ما مدرسۀ بهروز و آنلاین تبلیغات و بازاریابی هستیم و هدفمان آگاهیبخشی، آموزش و تحلیل تبلیغات و بازاریابی به زبانی ساده است. بزرگترین رسانۀ اجتماعی و حرفهای جهان لینکدین است که میتوانید محتواهای خود را در آن منتشر کنید. ما در این محتوا سعی داریم 20 روش را که بهصورت رایگان قابل انجام هستند به شما معرفی کنیم؛ در انتها نیز با معرفی ابزارهای رایگان شما را غافلگیر خواهیم کرد. علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهرهگیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیکهای صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد.
مجموعه ای از تکنیک ها و استراتژی ها که برای بهینه سازی پروفایل، پست ها و تعامل با کاربران استفاده میشود. برای تولید محتوای سئو شده در اینستاگرام باید از ایده های خلاقانه استفاده کنید. همچنین تکنیک های سئو اینستاگرام مانند بهینه سازی نام کاربری و بیوگرافی، استفاده از هشتگ های مرتبط در کپشن و تشویق بازدیدکنندگان به ذخیره سازی و اشتراک گذاری پست ها اهمیت دارند. تولید محتوا سئو شده برای وردپرس با استفاده از افزونه هایی مانند Yoast و Rank Math امکانپذیر است. این افزونه ها، پست های سایت وردپرسی را بررسی کرده و به آن ها امتیاز می دهند.
(۱۰۰ تا ۵۰۰ کلمه حداقل) این راهکار باعث میشود رتبه صفحه در نتایج جستجو تکانی خورده و مخاطبان بیشتری جذب کنید و طبیعتا باعث افزایش بازدید سایت خواهد شد. معمولاً هنگام خرید یک محصول یا استفاده از خدمات، مخاطب ایمیل خود را وارد کرده و از طریق آن در واقع یک راه ارتباطی جدید با کسبوکار ایجاد میشود. ایمیل مارکتینگ میتواند آخرین اخبار، محصولات و خدمات ما را به مخاطبان معرفی کند. نکته مهمی که باید در این نوع روش افزایش بازدید به آن توجه کنیم این است که با ارسال نادرست ایمیل، آن را به اسپم تبدیل نکنیم. ارسال انبوه و بیهدف ایمیل با محتوای نامناسب یا نرخ بازشدن پایین، پس از مدتی کاربران را از کسبوکارمان دور کرده و هزینه زیادی را به ما تحمیل میکنند. همانطور که میدانید، بازاریابی شبکههای اجتماعی مزایای بسیار زیادی دارد.
از دیگر مزایای ریمارکتینگ می توان به بهبود نرخ بازگشت سرمایه (ROI) اشاره کرد. چون شما تبلیغات خود را به افرادی نمایش می دهید که قبلا علاقه مندی خود را به محصولات یا خدمات شما نشان داده اند، احتمال بازدهی بالاتر است. این امر به شما کمک می کند تا بودجه تبلیغاتی خود را بهینه تر مصرف کنید و نتایج بهتری از کمپین های تبلیغاتی خود بگیرید. از مزایای تبلیغات PPC می توان به قابلیت اندازه گیری دقیق نتایج اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از ابزارهایی مانند Google Ads، عملکرد کمپین های خود را رصد کرده و بر اساس داده های واقعی، استراتژی های خود را بهینه کنید. این امر به شما کمک می کند تا بیشترین بازدهی را از بودجه تبلیغاتی خود به دست آورید.
تبلیغات ویدیویی و نمایش تصویری نیز به دلیل جذابیت بصری خود، می توانند تعامل بیشتری از سوی کاربران ایجاد کنند و برند شما را در ذهن مخاطبان حک کنند. تبلیغات در شبکه های اجتماعی نیز به شما اجازه می دهد تا پیام خود را به صورت مستقیم به کاربران علاقه مند به حوزه کاری شما ارسال کنید. با استفاده از این ابزارها میتوانید ببینید که رقبا چگونه از کلیدواژهها استفاده میکنند و چه نوع محتوایی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. مثلاً اگر یک رقیب خاص در حوزهای به خوبی عمل کرده است، میتوانید ببینید که از چه کلمات کلیدی و استراتژیهایی بهره میبرد. با توجه به این موضوع برای افزایش بازدید سایت میتوانید از یک مدرس برای برگزاری وبینار دعوت کرده و سپس از او بخواهید نام برند شما را به عنوان اسپانسر یا میزبان ببرد.
این وبسایتها را در حوزه تخصصی خود بیابید و لینکهای مطالب خود را در اختیار آنها بگذارید. اگر لینک شما در ایمیلهای این وبسایتها قرار بگیرد، کسب و کار شما به مخاطبان بیشتری معرفی میشود و در نتیجه بازدید سایت شما افزایش مییابد. تعداد و کیفیت بکلینکها در بهبود رتبه صفحههای وب تأثیر بسایر زیادی دارند. علاوه بر این، زمانی که وبسایتی لینک شما را در مطالب خود قرار میدهد، مخاطبان آن از وبسایت شما نیز بازدید خواهند کرد. در نتیجه دریافت بکلینکهای باکیفیت از وبسایتهای معتبر میتواند باعث افزایش بازدید سایت شود.
هنگام تولید محتوا به یاد داشته باشید که باید حداقل بین یک تا سه لینک از مطالب دیگر وبسایت خود را در آن قرار بدهید. در نهایت، این نوع از لینکسازی به بهبود رتبه صفحههای وب در موتورهای جستجو و افزایش بازدید سایت میانجامد. ایمیل مارکتینگ یکی از روشهای قدیمی، آسان و پرقدرت است که بسیاری از افراد آن را نادیده میگیرند. البته باید توجه داشته باشید که ارسال ایمیل رگباری به مخاطبان تاثیر مخربی دارد. بهتر است طبق برنامه منظم به کاربران یک ایمیل جذاب (مثلا شروع جشنواره تخفیف و …) حاوی لینک وبسایت ارسال شود. همچنین آشنایی افراد با کسب و کار شما از طریق ایمیل میتواند باعث بازاریابی دهان به دهان شود.
علاوه بر این، در صورتی که محتوای شما با کیفیت و معتبر باشد بسیاری از سایت ها، یا شبکه های اجتماعی دیگر به شما لینک داده و همین موضوع باعث افزیش نرخ کلیک و افزایش ورودی گوگل سایت خواهد شد. در قدم اول توصیه می کنیم قسمتی از سایت را به عنوان بلاگ یا بخش منحصر بفردی انتخاب کرده و شروع به تولید محتوا کنید. داشتن محتوای با کیفیت یکی از بهترین ابزاری است که با استفاده از آن می توانید بازدیدهای طبیعی و واقعی به دست آورید. با تولید محتوای بهینه و کاربردی نه تنها می توانید کاربران و مخاطبان واقعی و پر طرفدار به دست آورید، بلکه می توانید نظر موتور جستجوی گوگل و ربات های آن ها تا حد قابل توجهی به سمت خود جلب کنید. شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی در بازاریابی محتوا، به شما امکان می دهند تا محتوای تولید شده را به صورت گسترده به نمایش بگذارید و بازدیدکنندگان جدیدی را جذب کنید.
سئو (SEO یا Search Engine Optimization) به مجموعه ای از اقدامات درون و برون سایتی گفته می شود که به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل کمک می کند. سئو یک فرآیند یک شبه نیست که به سرعت بتوان از آن نتیجه گرفت، بلکه یک فرایند تدریجی، بلند مدت و مستمر می باشد. در این روش باید از بزرگان یا حداقل فعالان صنعت خودتان بخواهید یک مقاله ارزشمند برایتان نوشته و حتی اجازه بدهید به کسب و کار و سایتشان لینک بدهند. در ادامه بعد از انتشار پست در وبلاگ، آنها به مخاطبان خودشان در شبکههای اجتماعی و… لینک آن را داده و خب عملا سایت شما را تبلیغ میکنند. علاوه بر این خود پست هم با توجه به ارزشمند بودن، احتمالا در گوگل سئو شده و بازدید میگیرد.
موتورهای جستجو فرصتهای زیادی را برای یک کسب و کار ایجاده کردهاند، از تبلیغات تا حضور در گوگل دیسکاور از جمله راههای حضور در فضایی است که موتورهای جستجو در اختیار ما قرار میدهند. یکی از راهکارهای اصلی افزایش بازدید سایت فروشگاهی توجه به بخش بلاگ آن است. اگر میخواهید ترافیک بیشتری جذب کنید، باید سراغ تولید محتوای مفید و کاربرپسند بروید. این اصلی است که مارکوس شریدن هم در کتاب «آنها میپرسند، شما پاسخ دهید» روی آن تاکید دارد. رپورتاژ آگهی مانند یک مقاله در وبسایت است؛ با این تفاوت که به معرفی کسبوکار شما میپردازد و در سایتهای معتبر با میلیونها بازدیدکننده منتشر میشود. کلید موفقیت در انتشار رپورتاژ آگهی، ارائه اطلاعات مفید و باارزش به کاربر است؛ همچنین Guest Posting یا نوشتن در سایر پلتفرمها بهعنوان مهمان، یکی از بهترین روشهای رپورتاژ نویسی محسوب میشود.
یکی از نمونههای عالی این حیطه، CultiVitae است که در زمینه مربیگری کسبوکار فعالیت دارد. آنها یک گروه فیسبوکی دارند که امیلی، بنیانگذار مجموعه، در آن به سوالات مردم پاسخ میدهد و فرصتهایی را برای شبکهسازی فراهم میکند. این عناوین عموما بزرگ و بی فایده هستند، اما مواردی کوچک و مفید را دنبال می کنند. اطمینان حاصل کنید که موارد بزرگ برای بازدیدکنندگان معنی دار و مفید هستند. اگر رئیسان شما می خواهند چیزهایی مانند خدمات و محصولات در وب سایت بازگو کنند، باید از خود بپرسید که چه توصیفی برای آن بهتر است.
هشتگها را کاملاً مختص موضوع پست نگه دارید تا توسط افرادی که احتمالاً محتوای شما را میخوانند، به اشتراک میگذارند یا به آن پیوند میدهند، شناسایی شوید. در این بخش، به تعدادی از پرسشهای متداول درباره افزایش بازدید سایت رایگان پاسخ میدهیم. برای ارزیابی سرعت بارگذاری صفحههای وب میتوانید از ابزار «Google PageSpeed Insights» بهره بگیرید. این ابزار به عملکرد وبسایت شما امتیاز میدهد و نکتههای مفیدی را برای بهینهسازی صفحههای وب در اختیار شما قرار میدهد. درست مثل سایتهای اجتماعی سنتی، تبلیغات بیشازحد در این رسانهها هم بازخورد منفی دارد.
همچنین می توانید با سایت هایی که در یک زمینه مشابه با یکدیگر فعالیت می کنید، تبادل لینک و همکاری داشته باشید تا مطالب مفید هر دو سایت دیده شود. به همین منظور می توانید سایر سایت های مطرح و معتبر که میزان بازدید آن ها نسبتا قابل توجه است، متقاعد کنید تا در همکاری برای انتشار پست مهمان با شما همکاری کنند. اولین قدم پس از شروع هر کسب و کار و استارت آپ، راه اندازی یک وب سایت برای موفقیت و پیشرفت بیشتر است. فعالیت شما در فضای اینترنت در هر حوزه ای که باشد، باید برای وب سایت خود بازدیدکننده داشته باشید تا از این راه بتوانید در عرصه رقابت با رقبای خود موفق عمل کرده و به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنید. این ابزارها به شما امکان میدهند که ابتدا موضوع مورد نظر خود را وارد کنید و سپس کلیدواژههای مرتبط و همچنین کلمات کلیدی که به موضوع شما نزدیک هستند را بررسی کنید. علاوه بر این، اطلاعاتی مانند تعداد جستجوهای ماهانه، میزان رقابت و هزینه هر کلیک را ارائه میدهند.
در انتخاب سایتهای معتبر برای لینک بیلدینگ و دریافت بک لینک حتما به فاکتورهایی مثل اعتبار دامنه سایت، تعداد لینکها، سن دامنه، اسپم نبودن و… دقت کنید. با مطالعه مطلب «آموزش بلاگر شدن» روش ساخت وبلاگ حرفهای برای کسب و کار خود را میآموزید. بهینهسازی تاریخی باید بخشی از استراتژی کلی وبلاگنویسی شما باشد – نه استراتژی اصلی. تبلیغ خبرنامه ایمیلی در رسانههای اجتماعی، چه از طریق یک پست یا مسابقه/هدیه، یک راه عالی برای تبدیل دنبالکنندگان فعلی به مشترک است. با وجود تمام روش هایی که در این مقاله به آن پرداخته شد، فراموش نکنید که رقبای شما نیز به فعالیت خود ادامه می دهند و لازم است که از فعالیت آن ها شما هم با خبر باشید.
در واقع، آمارها نشان میدهند که پستهای وبلاگ با تیترهای جذاب، حدود ۵۰۰ درصد بیشتر از پستهای دیگر باعث افزایش بازدید سایت میشوند. ممکن است حتی بهترین و مفیدترین پستهای وبلاگ نیز بدون داشتن تیترهای جذاب، خوانده نشوند. بنابراین، بهتر است نکات مرتبط با نوشتن تیترهای جذاب را بیاموزید و آنها را هنگام تولید محتوا برای وبلاگ رعایت کنید. تعامل با مخاطبان از طریق پاسخ به نظرات، ایجاد نظرسنجی ها و اشتراک گذاری محتوای کاربران نیز می تواند به افزایش تعاملات و جذب بازدیدکنندگان جدید کمک کند. علاوه بر این، تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که به صورت دقیق به کاربران علاقه مند به حوزه کاری خود دسترسی پیدا کنید. این روش ها شامل تبلیغات کلیکی (PPC)، تبلیغات نمایش تصویری، تبلیغات ویدیویی، و تبلیغات در شبکه های اجتماعی می شود.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/